کد خبر: ۶۱۰۴۷۳
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

نتایج رقابت‌های لیگ فوتبال در کشورهای اروپایی+عکس

تیم فوتبال شالکه در دیدار خارج از خانه برابر پادربورن به پیروزی قاطع پنج بر یک دست یافت.
آفتاب‌‌نیوز :

یکشنبه شب و از هفته چهارم لیگ فوتبال باشگاه‌های آلمان، تیم تازه صعود کرده پادربورن از شالکه پذیرایی کرد که در پایان میهمان به برد تحسین برانگیز پنج بر یک رسید.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این پیروزی شبب شد تا شالکه با هفت امتیاز به رتبه ششم جدول رده بندی برسد و پادربورن نیز یک امتیازی باقی ماند.

نتایج رقابت‌های لیگ فوتبال در کشورهای اروپایی+عکس

در این دیدار «کوتروچا» ۲ مرتبه و «سلیف سانه»، «سوات سردار» و «امین حارث» برای شالکه موفق به گلزنی شدند و «اولیورا سوزا» تک گل میزبان را به ثمر رساند.

در حال حاضر لایپزیگ با ۱۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی بوندسلیگای آلمان قرار دارد و دورتموند و فرایبورگ هرکدام با ۹ امتیاز و بر حسب تفاضل گل در جایگاه‌های دوم و سوم ایستاده اند.

نخستین پیروزی آ.اس رم ثبت شد

همچنین در ادامه هفته سوم فوتبال باشگاهی ایتالیا (سری آ) تیم فوتبال رم در یک دیدار خانگی به مصاف ساسولو رفت و با نتیجه چهار بر دو به برتری رسید.

نتایج رقابت‌های لیگ فوتبال در کشورهای اروپایی+عکس

در این دیدار تیم میزبان با گل‌های برایان کریستانته، ادین ژکو، هنریک میخیتاریان و جاستین کلایورت در نیمه اول با چهار گل از حریف پیش افتاد.

در نیمه دوم تیم ساسولو با دبل دومنیک براردی مهاجم ایتالیایی خود دو گل خورده را جبران کرد و در نهایت این دیدار با برتری تیم میزبان به پایان رسید.

با این نتیجه تیم رم ۵ امتیازی شد و در جایگاه هفتم قرار گرفت و ساسولو هم ۳ امتیازی باقی ماند و به رده یازدهم سقوط کرد.

در حال حاضر، اینترمیلان با ۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ باشگاه‌های ایتالیا قرار دارد.

آرسنال پیروزی مقابل واتفورد را از دست داد

یکشنبه شب در ادامه هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، واتفورد در زمین خود برابر آرسنال بود و با تلاشی تحسین برانگیز، شکست دو بر صفر را با تساوی ۲ بر ۲ عوض کرد.

نتایج رقابت‌های لیگ فوتبال در کشورهای اروپایی+عکس

«پیر اوبامیانگ» در دقایق ۲۲ و ۳۲ برای توپچی‌های لندن گلزنی کرد، اما در ادامه «تام کلورلی» در دقیقه ۵۴ و «روبرتو پریرا» در دقیقه ۸۱ برای واتفورد موفق به گلزنی شدند تا این دیدار با تساوی به اتمام برسد.

با این نتیجه، آرسنال با هشت امتیاز در رتبه هفتم قرار گرفت و واتفورد قعرجدولی نیز ۲ امتیازی شد.

بورنموث نیز با حساب سه بر یک اورتون را شکست داد.

شکست ۹ نفره سلتاویگو در لالیگا

همچنین از لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، سلتاویگو که شرایط خوبی در فصل جاری ندارد از گرانادا پذیرایی کرد و در نهایت ۲ بر صفر شکست خورد.

در این دیدار اتفاق عجیبی رخ داد و «جورکه» در دقیقه ۱۱ و بلتران در دقیقه ۲۹ اخراج شدند تا میزبان با ۹ نفر بازی را واگذار کند.

نتایج رقابت‌های لیگ فوتبال در کشورهای اروپایی+عکس

«سانچز» و «هررا» در نیمه دوم گلزنی کردند تا گرانادا به امتیاز هفت رسیده و در جمع مدعیان قرار بگیرد و سلتاویگو نیز چهار امتیازی باقی ماند.

هم اکنون تیم‌های سه‌ویا با ۱۰، اتلتیکومادرید با ۹ و رئال مادرید با ۸ امتیاز در رتبه‌های اول تا سوم جدول رده بندی قرار دارند.

صعود ۴ پله‌ای فرایبورگ در هفته چهارم بوندسلیگا

دیدار تیم‌های فوتبال فرایبورگ و هافن‌هایم در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های بوندس لیگا نیز ساعت ۱۸ عصر روز یکشنبه ۲۴ شهریور به وقت تهران برگزار شد.

فرایبورگ پیش از این دیدار، موفق به کسب ۶ امتیاز شده بود و در جایگاه هفتم جدول قرار داشت و شاگردان یولیان ناگلزمان نیز با چهار امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار داشتند.

نتایج رقابت‌های لیگ فوتبال در کشورهای اروپایی+عکس

این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه، ۳ بر صفر به سود فرایبورگ پایان یافت که کریس گانتر در دقیقه ۱۱، هابرر در دقیقه ۳۸ و نیلس پترسون در دقیقه ۶۰ برای فرایبورگ گلزنی کردند.

شاگردان کریستین اشترایش با کسب ۳ امتیاز این مسابقه، ۹ امتیازی شده و با چهار پله صعود، بالاتر از بایرن مونیخ در جایگاه سوم جدول قبل از لایپزیش ۱۰ امتیازی و دورتموند ۹ امتیازی قرار گرفتند.

هافن‌هایم نیز با این شکست دو پله سقوط کرد و در جایگاه سیزدهم ایستاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین