کد خبر: ۶۱۰۵۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲

واکنش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به بازگشت برانکو پس از اخراج

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با کالدرون لیگ را ادامه خواهیم داد و حضور برانکو در پرسپولیس به پایان رسیده است.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدحسن انصاریفرد پس از پیرزوی یک بر صفر تیمش برابر نفت آبادان گفت: بازی خوبی ارائه کردیم و بجز یک گل می توانستیم چند گل دیگر را هم به ثمر برسانیم اما با شرایطی خوب، خود را آماده دربی خواهیم کرد تا این دیدار هم با برد به پایان برسانیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود با برانکو توافق کرده‌اید و ۵۰۰ هزار دلار به او داده و پرونده را مختومه کنید، افزود: چنین چیزی صحت ندارد و قرار است با وکیل او مذاکره کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درپاسخ به این پرسش که مدیرعامل باشگاه استقلال گفته ۹۰ به ۱۰ برای تماشاگران اجرا خواهد شد و باشگاه استقلال تمام بلیط ها را خریداری خواهد کرد، افزود: قرار است در دو دیدار رفت و برگشت این قانون اعمال شود و مطمئنا در بازی برگشت هم چنین اتفاقی برای ما رخ خواهد داد.

وی در پاسخ به این سئوال که مطالبات بازیکنان را چه زمانی پرداختی می کنید، ادامه داد: به طور قطع تا قبل از دربی این کار را انجام خواهیم داد.

انصاریفرد در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود قرار است فصل آینده برانکو به پرسپولیس بازگردد، تصریح کرد: ما با کالدرون راهمان را ادامه خواهیم داد و حضور برانکو در پرسپولیس منتفی شده است.

وی در پایان و در خصوص اسپانسر باشگاه پرسپولیس گفت: ۴ روز دیگر با اسپانسر تیم جلسه خواهیم داشت و در این خصوص بعدا صحبت می کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
بازگشت برانکومصداق این مثل است که بدگل اینجابایست خوشگلشوپیدانکردم برمیگردم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین