کد خبر: ۶۱۰۷۲۷
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴

قیمت سکه، طلا و ارز در روز سه‌شنبه

امروز قیمت سکه، طلا و ارز نسبت به روز گذشته اندکی با تغییر همراه بوده است.
قیمت سکه، طلا و ارز در روز سه‌شنبه
آفتاب‌‌نیوز :

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (سه‌شنبه) با ۱۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، به چهار میلیون و ۲۵ هزار تومان رسید، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون تومان قیمت دارد که نسبت به دیروز تغییری نکرده است.

نیم‌سکه نیز بدون تغییر قیمت دو میلیون و ۶۰ هزار تومان قیمت دارد. ربع سکه هم یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت دارد که ۱۰ هزار تومان گران شده است. ربع سکه هم یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان قیمت دارد که ۱۰ هزار تومان گران شده است.

سکه یک گرمی نیز ۸۵۰ هزار تومان است. هر گرم طلای ۱۸ عیار هم در طلافروشی‌ها ۴۰۶ هزار و ۶۲۹ تومان معامله می‌شود.

اما این روزها آرامش خاصی بر بازار ارز حکم‌فرماست؛ به طوریکه مدتی است قیمت‌ها در این بازار تغییرات چشم‌گیری نداشته است و بر همین اساس بانک‌ها امروز (۲۶ شهریور) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۲۸۰ تومان و هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۴۷۱ تومان می‌خرند.

قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانک‌ها نیز ۱۴ هزار و ۸۴ تومان است. قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ به طوری که قیمت فروش ارز مسافرتی در بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۲۰ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان می‌رسد.

اما صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز قیمت خرید دلار را ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان می‌خرند و ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان می‌فروشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین