کد خبر: ۶۱۰۷۸۲
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸

اظهارات کولاکوویچ بعد از پیروزی والیبالیست‌ها مقابل چین

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: پس از شکست مقابل استرالیا، پیروزی بر چین ما را به مسابقات برگرداند.
آفتاب‌‌نیوز :

ایگور کولاکوویچ در نشست خبری پس از مسابقه تیم‌های ملی والیبال ایران و چین اظهار داشت: با توجه به شکستی که مقابل استرالیا داشتیم، پیروزی سه بر صفر مقابل چین تا حدودی ما را به مسابقات بازگرداند. با اعتماد به نفس زیادی بازی کردیم و بازیکنان در طول مسابقه تمرکز بالایی داشتند.

وی افزود: در برخی از لحظات مسابقه از زیبایی‌های بازی لذت بردیم. البته چین هم نتوانست بازی زیبا و کاملی ارائه کند.

اظهارات کولاکوویچ بعد از پیروزی والیبالیست‌ها مقابل چین

سرمربی تیم ملی درباره تعویض کردن علی‌اصغر مجرد پیش از شروع بازی گفت: مجرد در بازی با استرالیا مصدوم شده بود. البته این مصدومیت را از مسابقات انتخابی المپیک داشت. برنامه من این بود که از او استفاده کنم ولی در زمان گرم کردن پیش از آغاز مسابقه احساس درد کرد و تشخیص پزشک تیم ملی این بود که در میدان قرار نگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری مسابقه دوستانه تیم ملی ایران مقابل استرالیا پیش از آغاز رقابت‌ها به سود تیم ملی ایران بود؟ گفت: به این بازی تدارکاتی نیاز داشتیم چون پس از انتخابی المپیک مسابقه تدارکاتی نداشتیم. به علاوه اینکه در آن مسابقه به بازیکنانی مثل امیرحسین اسفندیار و پوریا یلی فرصت دادیم که در زمین قرار بگیرند و تجربه خود را بالا ببرند.

تیم ملی والیبال ایران امروز در نخستین مسابقه خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا با نتیجه سه بر صفر مقابل چین پیروز شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین