کد خبر: ۶۱۰۸۷۴
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

وعده خطرناک نتانیاهو درباره دره اردن

اردن وعده نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر الحاق "دره اردن" (غور اردن) و شمال بحر المیت به اراضی اشغالی در صورت پیروزی‌اش در انتخابات پارلمانی را خطرناک دانست.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش شبکه المیادین، "جمانه غنیمات" سخنگوی دولت اردن، روز سه‌شنبه اعلام کرد، اردن وعده "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر الحاق دره اردن و شمال بحر المیت به سرزمین های اشغالی را رد می‌کند زیرا این اظهارات تهدیدی جدی برای روند صلح به شمار می آید و در چارچوب ژست غیرمسئولانه برای دامن زدن به درگیری‌ها و تشدید خشونت‌ها جا دارد.

به گفته غنیمات، علاوه بر این اظهارات نتانیاهو نقض آشکار قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های شورای امنیت به شمار می‌آید.

وعده خطرناک نتانیاهو درباره دره اردن

وی ضمن هشدار در خصوص خطر بهره‌برداری از مسائل مهم و سرنوشت ساز در رقابت های انتخاباتی، جامعه جهانی را به مردود اعلام کردن این وعده نتانیاهو فراخواند.

نتانیاهو هفته گذشته اعلام کرد، درصورت پیروزی در انتخابات آتی رژیم صهیونیستی حاکمیت اسرائیل را بر دره اردن و شمال بحر المیت را به رسمیت خواهد شناخت.

انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی دیروز ( سه شنبه ) برگزار شد.

اخبار متناقضی در خصوص نتایج این انتخابات منتشر شده است. در عین حال "بنی گانتس" رهبر حزب ائتلاف "آبی و سفید" که از وی به عنوان پیشتاز انتخابات کنست رژیم صهیونیستی یاد می شود، بامداد چهارشنبه در جمع هوادارانش گفت: مأموریتمان (برای پیروزی در انتخابات) انجام شد و نتانیاهو شکست خورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین