کد خبر: ۶۱۰۹۹۶
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷

ارتش کویت به حالت آماده باش درآمد

ستاد کل نیروهای مسلح کویت روز چهارشنبه اعلام کرد که برخی از یگان های ارتش این کشور به دنبال تنش های اخیر در منطقه به حالت آماده باش درآمدند.
آفتاب‌‌نیوز :

ریاست ستاد کل نیروهای مسلح کویت روز چهارشنبه اعلام کرد که برخی از یگان های ارتش این کشور در چهارچوب اقدامات پیشگیرانه ای که به خاطر شرایط کنونی منطقه اتخاذ آن لازم است، به حالت آماده باش جنگی درآمدند.

در بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح کویت آمده است: این تدابیر با هدف حفظ امنیت کشور و حفظ حریم هوایی و دریای در برابر هرگونه خطر احتمالی اتخاذ شده است.

ارتش کویت به حالت آماده باش درآمد

این بیانیه می افزاید: ارتش کویت اقدام به اجرای تمرین های هوایی و دریایی برای رسیدن به بالاترین سطح از آمادگی جنگی می کند.

جنبش انصارالله یمن شنبه گذشته در واکنش به تجاوز نظامی سعودی و محاصره یمن و ادامه حملات هوایی سعودی به مناطق مختلف یمن، پالایشگاه های «بقیق» و «خریص» در شرق عربستان را هدف حملات پهپادی قرار داد که در نتیجه ۵۰ درصد تولید و صادرات نفت عربستان به طور موقت مختل شد و بهای نفت در بازار جهانی افزایش و شاخص بورس عربستان بیش از ۲ درصد کاهش یافت.

نیروهای انصارالله یمن روز دوشنبه عربستان و امارات متحده عربی را به حملات بیشتر در صورت متوقف نشدن تجاوز نظامی، تهدید کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین