کد خبر: ۶۱۱۱۱
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۶ - ۱۴:۲۲
در گفتگو با آفتاب مطرح شد:

پیشنهاد بیادی برای وحدت اصولگرایان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «حسن بیادی» سخنگوی جمعیت آبادگران جوان پیشنهاد تشکیل «شورای جامع اصولگرایان» را پیشنهادی «بدون ضمانت اجرایی» دانست و با «ناموفق» خواندن مکانیسم «شورای معتمدین اصولگرا» در انتخابات اخیر شوراها تصریح کرد که اگر «محوریت و مدیریت مهدی چمران در این انتخابات نبود، اصولگرایان هرگز به وحدت نمی‌رسیدند».

وی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب، با بیان اینکه مکانیسمی مانند شورای معتمدین اصولگرا، خروجی مناسبی برای این جریان نداشته، افزود: تشکیل شورای جامع اصولگرایان و نتایج آن هیچ ضمانت اجرایی ندارد.

بیادی با اشاره به لزوم تفکیک دو مقوله «تصمیم‌گیری»، «تصمیم‌سازی» و «امور اجرایی» در میان اصولگرایان، اضافه کرد: به نظر می‌آید برخی دوستان اصولگرا، مسیر اشتباهی را در پیش گرفته‌اند. در صورتی که در این جریان یک عده باید تصمیم‌ساز و عده دیگر باید تصمیم‌گیر باشند و عده‌ای هم باید در نهایت، این تصمیمات را اجرایی کنند.

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان بر این مبنا پیشنهاد کرد تا جمعی که تاکنون در تمام مقاطع وظیفه تصمیم‌گیری برای اصولگرایان را برعهده داشته، جای خود را به افراد جدیدی بدهند که با راهنمایی همان بزرگان، امکان ظهور و بروز در لایه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی را داشته باشند.

وی در ادامه با ابراز بی‌اطلاعی از جلسه اخیر «محمدرضا باهنر» با سران احزاب اصولگرا، درخصوص تدوین منشور جدید اصولگرایی، اظهار داشت: اصولگرایی حزب نیست بلکه متعلق به تمام دلسوزان انقلاب است و منشور آن هم توسط مقام معظم رهبری تدوین شده و می‌شود.

بیادی با ابراز مخالفت با تدوین منشور جدید اصولگرایی، تصریح کرد: برخی دوستان تدوین استراتژی و راهکارهای عملی اصولگرایان را با تدوین منشور اشتباه گرفته‌اند.

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان در پایان با انتقاد از تخریب دولت‌های گذشته و دولت نهم خاطرنشان کرد: «با تخریب دولت‌های گذشته نه به جایی می‌رسیم و نه به اتحاد ملی دست پیدا می‌کنیم».

وی با بیان اینکه «تخریب دولت‌های گذشته ما را از انسجام و وحدت ملی دور می‌سازد»، تاکید کرد: نقد دولت‌های گذشته یک امر ضروری است اما تخریب آنها، تخریب نظام و به ضرر جمهوری اسلامی ایران است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین