کد خبر: ۶۱۱۱۱۷
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اعلام شد

پلیس راهور ناجا از ترافیک در ۹ محور مواصلاتی کشور خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی عصر پنجشنبه، هم اکنون در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس ترافیک پرحجم و روان است به طوری که در محدوده ابتدای محور تا کیلومتر ۶ ترافیک سنگین و در کیلومتر ۶ تا آدران نیمه سنگین گزارش شده است همچنین در مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس در محدوده های پل زنگوله و آدران تا ابتدای محور نیز ترافیک پرحجم و روان است.

بر اساس این گزارش، مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده بایجان ترافیک نیمه سنگین و محدوده های رودهن، مشاء، گالری امامزاده هاشم، آب اسک، ‌رستوران سالاری و گزنک نیز ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اعلام شد

پلیس راهور در مسیر شمال به جنوب محور هراز محدوده تونل شماره یک ترافیک سنگین و در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه محدوده های پل سفید و ورودی شهرهای گیلاوند، زیرآب و شیرگاه ترافیک پرحجم و روان اعلام کرده است.

مسیر جنوب به شمال محور قزوین-رشت محدوده های عوارضی امامزاده هاشم و ورودی شهر رودبار، آزادراه تهران به کرج محدوده های گرمدره و پل کلاک تا پل فردیس و آزاد راه کرج به قزوین محدوده پل فردیس تا مهرشهر نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

آزادراه تهران-پردیس و محور تهران-لواسان نیز هم اکنون دارای ترافیک پرحجم و روان است.

طبق اعلام پلیس راهور ناجا، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس راهور نیروی انتظامی، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن های ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) و ۱۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در پایگاه اطلاع رسانی www.rahvar۱۲۰.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین