کد خبر: ۶۱۱۱۵۹
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷

کولاکوویچ: همه تیم‌ها مقابل ایران انگیزه مضاعفی دارند

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: همه تیم‌ها وقتی مقابل ایران قرار می‌گیرند انگیزه مضاعفی پیدا می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

ایگور کولاکوویچ در نشست خبری پس از مسابقه تیم‌های ایران و چین تایپه اظهار داشت: انتظار این بازی را از چین تایپه داشتم. همه تیم‌ها در این مرحله به خصوص وقتی مقابل ایران بازی میکنند انگیزه مضاعفی دارند. البته ما در ابتدای هر ست مشکلاتی داشتیم و در انتهای ست دوم مشکلاتی داشتیم که توانستیم آنها را حل کنیم.

وی درباره شرایط حملات تیم ایران گفت: آمار نشان میدهد که در ۵۵ درصد حملات موفق بودیم. مدل بازی تیم حریف به گونهای است که روی توپهای برگشتی تمرکز می‌کنند و در این مسابقه هم در این بخش به مراتب بهتر از ما کار کردند.

کولاکوویچ: همه تیم‌ها مقابل ایران انگیزه مضاعفی دارند

سرمربی تیم ملی ایران درباره مصدومیت علی‌اصغر مجرد گفت: مجرد تازه درمان شده است. در این دوره از مسابقات سه بازیکن ما در زمان گرم کردن پیش از بازی مصدوم شده‌اند. امروز هم برای پوریا فیاضی چنین مشکلی پیش آمد. اما برای مسابقه فردا هیچکدام از بازیکنان مشکل مصدومیت ندارند.

وی درباره مسابقه ایران در مرحله نیمه‌نهایی مقابل کره جنوبی گفت: سبک بازی کره جنوبی شبیه چین تایپه است. در سه سال اخیر زیاد مقابل این تیم بازی کرده‌ایم. بدون شک این تیم هم در بازی فردا انگیزه زیادی دارد ولی امیدوارم یک سطج بهتر از امروز بازی کنیم.

تیم ملی والیبال ایران امروز در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا با نتیجه سه بر صفر مقابل چین تایپه به پیروزی رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین