کد خبر: ۶۱۱۳۰
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۶ - ۱۳:۴۴

تلاش مجلس برای توقف احضار دانشجویان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پی برخوردهای اخیر با دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با ارسال نامه‌ای به وزارت علوم و ریاست این دانشگاه خواستار توقف احضار دانشجویان به کمیته انضباطی و صدور احکام تعلیق شد. یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب با بیان این خبر گفت: کمیسیون نگران این برخوردها است و آن را پیگیری می‌کند. 

وی افزود: جمعی از دانشجویان امیرکبیر با ارسال نامه‌ای به کمیسیون ماجرا را تشریح کرده‌اند و از نمایندگان مجلس درخواست کمک کردند بنابراین کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز خواهان توضیحات وزارت علوم و ریاست دانشگاه است تا مشخص گردد این احکام بر چه اساس صادر می‌شود،‌ چرا که دانشجویان امیرکبیر، انتشار هرگونه مطالب توهین‌آمیزی را تکذیب کرده‌اند. 

این فرد آگاه در ادامه سخنانش انتشار مطالب موهن از سوی دانشجویان را غیرقابل باور ارزیابی کرد و افزود: این امر نشان‌دهنده آن است که دست‌هایی خارج از دانشگاه، قصد اغتشاش در داخل دانشگاه را دارند و مسئولین وزارت علوم باید نسبت به این موضوع هوشیار باشند چرا که در غیر این صورت دشمنان نظام سوءاستفاده خواهند کرد.

گفتنی است چندی پیش انتشار مطالبی به شدت موهن که به صورت همزمان در 4 نشریه دانشجویی چاپ و توزیع شد، موج بزرگی از اعتراضات را برانگیخت. مدیران مسئول این 4 نشریه دانشجویی با ابراز برائت از این مطالب هتاکانه تاکید کرده‌اند که نشریات و لوگوی آنان جعل شده و انتشار همزمان این مطلب در 4 نشریه و توزیع گسترده و هدفدار آنان نشان می‌دهد که عده‌ای قصد داشته‌اند محطی دانشگاه‌ها را به آشوب بکشانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین