کد خبر: ۶۱۱۳۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

وزیر علوم: پدیده‌ای با عنوان فروش صندلی در دانشگاه‌ها نداریم

وزیر علوم با تاکید بر اینکه پدیده‌ای به عنوان فروش صندلی در دانشگاه‌های دولتی نداریم، گفت: اگر هم موردی در این زمینه مشاهده شود جرم متخلفان از طریق قوه قضائیه قابل پیگیری است.
وزیر علوم: پدیده‌ای با عنوان فروش صندلی در دانشگاه‌ها نداریم
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر منصور غلامی ضمن بیان این مطلب، در خصوص فروش امتیاز صندلی در دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم، گفت: ما پدیده‌ای به عنوان فروش صندلی در دانشگاه‌های زیر مجموعه خود نداریم چرا که این موضوع جرم و تخلف محسوب می‌شود و وقوع چنین پدیده‌ای در زیرمجموعه ما امکان ندارد.

وی با تاکید بر اینکه پرونده فروش صندلی در دانشگاه‌ها قابل ارجاع به قوه قضائیه است، تصریح کرد: دانشگاه‌های دولتی با توجه به اینکه بر اساس ضوابط و آئین‌نامه‌های مدیریتی اداره می‌شوند و سلسله مراتب اداری در این مراکز وجود دارد، بنابراین هیچ کسی صاحب امضای طلایی نیست که بخواهد تخلفی با عنوان فروش صندلی انجام دهد.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: انتظار ما در دانشگاه‌های غیر دولتی نیز این است که پیرو ضوابط و آئین‌نامه‌های موجود عمل کنند و ما شاهد چنین پدیده‌هایی با عنوان فروش صندلی نباشیم.

اگرچه ممکن است به دلایل مختلف نظیر ضعف مدیریت و ضعف حضور افراد اصلح در دانشگاهی چنین اتفاقاتی بیفتد، اما این موضوع به شدت قابل پیگرد است.

دکتر غلامی تاکید کرد: اگر موردی با عنوان فروش صندلی در دانشگاه‌های دولتی مشاهده کنیم با آن‌ها به شدت برخورد خواهیم کرد و اگر این تخلف از سوی اعضای هیات علمی رخ داده باشد در کمیته تخلفات اعضای هیات علمی و هیات انتظامی ... پیگیری می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
تهرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
0
2
وزیر علوم.
صندلی فروشی نداریم .
وزیر بهداشت .
نداریم کیش و قشم داریم .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین