کد خبر: ۶۱۱۵۳
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۶ - ۱۲:۲۹
عنایتی و خطیبی گلزنان هفته بیست و یکم

ایرانی‌ها، الامارات را نجات دادند

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش ایپنا؛ 2 گل این بازی را ایرانی‌های الامارات به ثمر رساندند. به این ترتیب که ابتدا رضا عنایتی از روی نقطه پنالتی تیم الامارات را یک بر صفر جلو انداخت و در ادامه رسول خطیبی موفق شد دومین گل بازی را وارد دروازه الشعب کند. این پیروزی الامارات را 23 امتیازی کرد و جایگاه این تیم را در مکان دهم جدول تثبیت کرد.

در دیگر بازی‌های دیروز تیم‌های الفجیره و دبی با قبول شکست مقابل حریفان خود به عنوان تیم‌های سقوط کننده به دسته دوم معرفی شدند. دبی با نتیجه 2 بر یک بازی را به الوحده واگذار کرد و الفجیره با نتیجه 3 بر یک مقابل الشارجه شکست خورد. 

مسعود شجاعی بازیکن ایرانی تیم الشارجه نتواست در این بازی گلزنی کند. ناگفته نماند گریگوری دو فرنتس بازیکن فرانسوی دبی که جدی‌ترین رقیب علی سامره در جدول گلزنان به حساب می آید نیز در بازی مقابل الوحده موفق به گلزنی نشد.

العین موفق شد با نتیجه 2 بر صفر مقابل الجزیره به پیروزی برسد و شانس قهرمانی را از این تیم بگیرد اما در مقابل الوصل شانس اول قهرمانی این فصل با نتیجه پر گل 3 بر یک مقابل یاران مجیدی در تیم الاهلی به پیروزی رسید و با 44 امتیاز در به صدر جدول تکیه زد. این تیم در آخرین هفته این رقابت‌ها تنها با کسب یک تساوی مقابل دبی قعرنشین سقوط کرده جدول عنوان قهرمانی را از آن خود خواهد کرد. الوحده تنها رقیب الوصل هم اکنون 42 امتیازی است و برای قهرمانی علاوه بر 3 امتیاز بازی مقابل النصر به شکست الوصل مقابل دبی نیز احتیاج دارد. شکستی که بعید به نظر می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین