کد خبر: ۶۱۱۶۸۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

چگونه میلیاردر شویم؟

در راه ثروتمند شدن، سرمایه‌گذاری با درآمد مهم‌تر از کسب درآمد اولیه است. زیرا درآمد اولیه به سادگی کسب می‌شود و رشد آن کار بس مهم‌تری است.
آفتاب‌‌نیوز :

امروزه مسئله اقتصاد و پول درآوردن، اولین مسئله‌ای که در زندگی ما تاثیرگذار هست. در این مقاله ما رازهایی درباره موفقیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری فوق‌العاده به شما آموزش می‌دهیم. با همراه باشید.

ثروتمند شدن دو بعد دارد، بعد اول مربوط به کسب و کاری است که از آن پول در بیاوریم، بعد دوم سرمایه‌گذاری و ثروت‌آفرینی از پولی است که کسب کردیم. اغلب آدم‌ها بعد اول رو خیلی جدی می‌گیرند، همه دنبال کاری هستند تا با آن به ثروت فراوانی برسند، اما غافل از آنکه بعد دوم ماجرا بسیار مهم است. بگذارید یک مثالی بزنم؛ دو فرد را در نظر بگیرید که از نظر مالی کاملا با هم متفاوت هستند، اولی یک تاجر ثروتمند و دومی یک کارمند ساده. اولی هرچه از کار خود کسب می‌کند را صرف زندگی، ماشین و خوش‌گذرانی می‌کند و دومی اما پول خود را به درستی سرمایه‌گذاری می‌کند تا ثروت بیشتری بیافریند. اگر این دو آدم را به مرور زمان مشاهده کنید، بعد چند سال کاملا ماجرا عوض می‌شود و کارمند ماجرای ما به ثروت می‌رسد. چرا؟ چون سرمایه‌گذاری را به خوبی می‌شناسد. بنابراین در راه ثروتمند شدن، سرمایه‌گذاری با درآمد مهم‌تر از کسب درآمد اولیه است. زیرا درآمد اولیه به سادگی کسب می‌شود و رشد آن کار بس مهم‌تری است.

چگونه میلیاردر شویم؟

حتما الان از خودتون می‌پرسید که خب این نکته خیلی مهم و درسته، اما ما در چه بازارهایی می‌تونیم سرمایه‌گذاری و کار کنیم تا سرمایه‌مان رشد کند. جواب شما را خیلی کامل در ادامه می‌دهیم.

بازارهای مالی، به ویژه بورس و فارکس

(برای اطلاعات کامل راجع به بازار فارکس به لینک بالا مراجعه کنید.)

بازارهای مالی از گذشته تا کنون محل پرورش ثروتمندترین مردان تاریخ بوده، افراد زیادی بودند که با سرمایه گذاری مداوم و با دقت در بازارهای مالی به سود هنگفتی رسیدند.

افرادی مانند وارن بافت، جسی لیورمور و.... که ثروتمندترین مردان تاریخ بودند.

نکات کلید موفقیت در سرمایه‌گذاری

اگر بخواهیم خیلی سریع برویم سر اصل مطلب، باید بگم که در بازارهای مالی فرمول جادویی خاصی وجود ندارد، فقط کافیه که ما شناخت درستی از بازارها و قوانین موفقیت در آن ها داشته باشیم.

بازار بورس سهام مربوط به معاملات سهام شرکت های بزرگ دنیا مانند اپل و گوگل هست.

بازار فارکس بازار تبادل ارزهای بین المللی است و از لحاظ مالی بزرگترین بازار دنیاست با بیش از 5 تریلیون دلار حجم روزانه.

نکته که باید بگم این هست که ما با سرمایه گذاری مداوم در این بازارها میتونیم موفق شویم و البته ثروتمند، اما قوانین زیر را به خاطر داشته باشیم:

1. یادگیری بازارها، شناخت اصول و قوانین موفقیت در بازارهای مالی اولین نکته موفقیت در این بازارها است. بنابراین آموزش را جدی بگیرید.برای مطالعه جامع و کاربردی مقالات آموزش فارکس کلیک کنید.

2. خیلی ها هستند که از من میپرسند درآمد فارکس چه قدر است؟ باید بهشون بگم که درآمد بازارهای مالی فوق العاده است و ما رو میتونه ثروتمند کنه، البته اگر بخواهیم. اگر دوست دارید رازهای درآمدزایی با یک گوشی همراه را بدانید روی لینک بالا کلیک کنید.

3. با پشتکار و مداومت همچنان ادامه بدید، بازارهای مالی مانند هر کسب و کار دیگری که میشناسید چالش های زیادی دارند اما درآمدشون فوق العاده است.

پس هرگز تسلیم نشوید و ادامه بدید. موفقیت در انتظار شماست...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین