کد خبر: ۶۱۱۸۲۵
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۴

آتش‌سوزی منزل مسکونی در بندرعباس/ ۳ کشته و ۴ مصدوم

آتش سوزی در یک منزل مسکونی در شهرک توحید بندرعباس موجب مرگ سه تن و مصدومیت چهار تن دیگر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: این حداثه بعداز ظهر امروز رخ داد و علت آتش سوزی نشت گاز از سیلندر گاز در آشپزخانه این منزل مسکونی بود.

حسن امینی زاده افزود: موقعیت این خانه به گونه ای بوده که آشپزخانه جلو اتاق محل زندگی این افراد بوده و موجب دودگرفتگی ساختمان شده است.

آتش‌سوزی منزل مسکونی در بندرعباس/ ۳ کشته و ۴ مصدوم

وی افزود: این حادثه ساعت 14 و 28 دقیقه به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد که تیم آتش نشان از ایستگاه شماره نه بندرعباس اعزام و پنج دقیقه بعد به محل حادثه رسید و بلا فاصله آتش اطفا و پس از نیم ساعت دود و گاز از محل آتش سوزی تخلیه و محیط ایمن سازی شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز گفت: در این حادثه پنج نفر به بیمارستان خلیج فارس و دو نفر به بیمارستان شهید محمدی منتقل شدند.

فاطمه نوروزیان گفت: از پنج نفری که در بیمارستان خلیج فارس بستری شدند، یک دختر پنج ساله، یک مادر باردار ۳۸ ساله و یک دختر ۱۸ ساله به دلیل شدت جراحت های وارد شده جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر بستری هستند.

وی افزود: پزشکان تلاش بسیاری برای نجات جان نوزاد مادر باردار انجام دادند، اما متاسفانه به دلیل درصد بالای سوختگی مادر و شدت جراحت های وارد شده، نوزاد نیز مرده به دنیا آمد.

نوروزیان گفت: یک مرد ۵۹ ساله با بیش از ۵۰ درصد سوختگی و یک بانوی ۵۲ ساله با ۴۵ درصد سوختگی نیز در بیمارستان شهید محمدی بستری هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین