کد خبر: ۶۱۲۰۶۶
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۱

سنگینی کفه ترازو به نفع تراکتور در مصاف با سایپا

تراکتور و سایپا تاکنون 22 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفتند که از نظر آمار و ارقام کفه‌ی ترازو به نفع تراکتور سنگینی می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس آمار و ارقام ثبت شده از 22 نبرد این دو تیم، تراکتور موفق شده هشت بار سایپا را شکست دهد و نارنجی‌ پوشان سایپا نیز چهار مرتبه تراکتور را مغلوب کردند؛ همچنین 10 بازی این دو تیم نیز به تساوی رسیده است.

تراکتور در تقابل‌های رو در رو با سایپا از نظر آمار گلزنی نیز عملکرد بسیار خوبی دارد؛ به طوری که تراکتور توانسته 23 بار دروازه نارنجی پوشان را باز کند و آن‌ها نیز 17 گل به تراکتور زده‌اند.

سنگینی کفه ترازو به نفع تراکتور در مصاف با سایپا

پر گل‌ترین نبرد این دو تیم به دیدار برگشت در روز 21 دی ماه 1392 که در کرج برگزار شد، بر می‌گردد و این دیدار با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

در این دیدار جذاب و دیدنی سجاد شهباززاده در دقیقه 34 از روی نقطه پنالتی و ابراهیم صادقی در دقایق 54 و 72 برای تیم سایپا و مهدی کریمیان در دقیقه 50، علی کریمی در دقیقه 65 از روی نقطه پنالتی و کریم انصاری فرد در دقیقه 90+2 برای تیم تراکتور گلزنی کردند.

داوران بازی‌های تیم‌های تبریزی در هفته پنجم مشخص شذ

بر اساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پیام حیدری به عنوان قاضی دیدار دو تیم سایپا و تراکتور انتخاب شد و علی میرزابیگی و مهدی شفیعی به عنوان کمک داور، سیدرضا مهدوی و امیر سامان سلطانی به عنوان کمک داوران اضافی و هادی طوسی به عنوان داور چهارم، حیدری را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.

محمدرضا فلاح نیز ناظر داوری این بازی است.

همچنین علی بای به عنوان قاضی دیدار دو تیم ماشین سازی تبریز و شاهین شهرداری بوشهر انتخاب شده است که حسن ظهیری و محسن بابایی به عنوان کمک داور، حسین زمانی و کیوان علیمحمدی به عنوان کمک داوران اضافی و محمدعلی رضایی به عنوان داور چهارم او را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.

محمود رفیعی نیز ناظر داوری این دیدار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین