کد خبر: ۶۱۲۴۵۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

هشدار دادستانی به سوءاستفاده از کپی پاسپورت‌های زائران ایرانی

معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: با توجه به ایام محرم و افزایش تعداد زائران عتبات عالیات موضوعی که اخیرا منجر به تضییع حقوق عامه و نارضایتی عمومی شده موضوع سوء استفاده از کپی پاسپورت‌های زائران جهت ورود تلفن‌های قاچاق به کشور است.
آفتاب‌‌نیوز :

«محمدنعیمی‌نژاد» با اشاره به سوء استفاده از کپی پاسپورت‌های زائران جهت ورود تلفن‌های قاچاق به کشور اظهار کرد: با توجه به ایام محرم و افزایش تعداد زائران عتبات عالیات موضوعی که اخیرا منجر به تضیع حقوق عامه و نارضایتی عمومی شده موضوع سوء استفاده از کپی پاسپورت‌های زائرین جهت ورود تلفن‌های قاچاق به کشور است.

وی افزود: مجرمان با مطالبه کپی پاسپورت زائران با وعده اهدای سیم کارت هدیه یا تحویل غذای حضرتی و موارد مختلف دیگر به اخذ سیم کارت به نام زائران اقدام کرده و سپس تلفن‌های همراه قاچاق را با سیم کارت‌های مذکور رجیستر کرده و وارد کشور می‌کنند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب یزد با تاکید بر احقاق حقوق عامه گفت: با توجه به اینکه حقوق افراد در اخذ تلفن همراه شخصی در آینده ضایع می‌شود و حتی برخی از آنان متهم به قاچاق خواهند شد و از سوی دیگر قاچاق گسترده تلفن همراه موجب تضییع حقوق عامه می‌شود از زائران خواسته می‌شود تحت هیچ شرایطی پاسپورت یا کپی آن را به دیگران تحویل ندهند و حتما از دفتر قانونی تحت نظارت سازمان حج و زیارت اقدام به سفر کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین