کد خبر: ۶۱۲۴۸۲
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱

کالدرون: استقلال آنقدر گریه و شکایت نکند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نتیجه بازی‌ها باید در زمین رقم بخورد، گفت: استقلال آنقدر گریه و شکایت نکند و نتایجی که رقم می‌خورد را قبول کند.
آفتاب‌‌نیوز :

«گابریل کالدرون» امروز (چهارشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان اصفهان، اظهار داشت: جدال فردا بین تیم‌هایی برگزار می‌شود که برای قهرمانی تلاش می‌کنند و به طور یقین بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه تیمش نسبت به سپاهان، ۲ روز ریکاوری کمتری داشته است، افزود: رقابت با استقلال در شهرآورد بسیار سنگین بود، اما بازیکنان پرسپولیس روحیه بالایی دارند و امیدوارم با آمادگی کامل به مصاف سپاهان بروند.

کالدرون: استقلال آنقدر گریه و شکایت نکند

این مربی افزود: میزبان دوندگی بازیکنان ما از سطح لیگ قهرمانان اروپا نیز بالاتر است. اعضای تیم ما حتی از نفرات یوونتوس و پی‌اس‌جی هم دوندگی بیشتری دارند.

کالدرون در خصوص تصمیمات کمیته انضباطی و محرومیت «فرشاد احمدزاده» گفت: از این تصمیم کمی متعجب شدم و امیدوارم در آینده به خاطر پیشرفت فوتبال ایران، تصمیمات کمیته انضباطی عادلانه باشد. برقراری عدالت وظیفه این کمیته است و معیارها باید برای همه تیم‌ها یکسان باشد.

وی افزود: وقتی بیرانوند قبل از بازی با صنعت نفت آبادان محروم شد، اعلام کردم که به این تصمیم احترام می‌گذارم. جالب این بود که محرومیت تماشاگران تراکتور بخشیده شد، اما محرومیت دروازه‌بان ما باقی ماند.

سرمربی پرسپولیس افزود: احمدزاده را محروم کردند، اما شماره ۱۱ استقلال همان اقدام را انجام داد و محروم نشد. مدافع استقلال پیش‌روی داور برای تصمیم او دست می‌زند اما جریمه نمی‌شود و این معیارها عادلانه نیست.

وی با بیان اینکه از حضور در ایران خوشحال است و آن‌را همچون کشور خودش می‌داند، ادامه داد: فوتبال ایران آینده خوبی دارد و همه باید کمک کنند تا عدالت اجرا شود. دوست دارم، اگر قرار باشد ببازم یا ببرم، اتفاقات در زمین رخ بدهد.

کالدرون عنوان کرد: می‌خواهیم دوباره قهرمان شویم و اگر قرار است ببازیم مثل دیدار با تراکتور صحبتی نکرده و باخت را قبول می‌کنیم. اگر در هفته‌های آینده شاهد باشم تصمیمات ناعادلانه علیه ما خارج از زمین گرفته می شود و مانع پیروزی ما خواهند شد، از ایران می‌روم.

وی گفت: مسئولیت حرف‌هایم را می‌پذیرم و در هیچ کشوری این شرایط را ندیده‌ام. اگر ببینم دیگر نمی‌توانم در زمین مبارزه کنم و برنده شوم، ادامه نخواهم داد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تقابل تیمش با بهترین خط دفاع لیگ، توضیح داد: مهاجمان ما هنوز به سطح مدنظر نرسیده‌اند و در تلاش هستیم تا آنان را به وضعیت بهتری برسانیم. به آنان اعتماد به نفس و زمان کافی خواهیم داد تا به سطح ایده‌آل برسند.

وی در مورد اینکه «مهدی عبدی» پس از گلزنی در شهرآورد به ترکیب اصلی بازی با سپاهان می‌رسد؟ گفت: این موضوع را فردا متوجه می‌شوید. او بازیکن جوانی است و در شهرآورد کار بزرگی برای خودش و پرسپولیس انجام داد. به بازیکن جوان مقابل استقلال بازی دادم که این مساله نشان دهنده اهمیت آنان در تیم است.

کالدرون در مورد حواشی همیشگی تقابل با سپاهان، گفت: دوست داریم حریفان را از مسیر فوتبالی شکست دهیم و همه باید به تصمیم داور احترام بگذاریم تا تمرکزمان از بین نرود. همیشه تیم مودب و منظمی داشتیم و حتی به پنالتی شهرآورد احترام گذاشتیم.

وی گفت: در مورد وزارت ورزش پیش از بازی با استقلال حرف بدی نزدم و تنها گفتم، تیم‌هایی هستند که هفت بازیکن جدید گرفته‌اند و این یک حقیقت است. شاید سال‌های قبل شرایط متفاوت بوده است و تنها می‌گویم که تیم‌های بزرگ باید خودشان مسئولیت پذیر باشند. تنها منظورم این است که استقلال تا این حد شکایت و اعتراض نکند.

وی در خصوص اینکه گفته بود بازیکن ارزان برای پرسپولیس و مهاجمان گران برای استقلال هستند، عنوان کرد: این حقیقت است و باید منظور شما خبرنگاران را بدانم. اگر استقلال مهاجم گرانی بخرد و ما یک مهاجم ارزان، نمی‌خواهم حرفی بزنم. استقلال آنقدر شکایت نکند. آنها با وجود خریدهای گران‌قیمت، بازهم اعتراض می‌کنند.

کالدرون افزود: سر بازیکنان ما با سنگ شکسته می‌شود، بازیکن ما را با زانو می‌زنند و ممکن بود کشته شود ولی کمک داور اقدامی نمی‌کند، اما احمدزاده محروم می‌شود. مشکلی با وزارت ورزش ندارم، اما حریف گریه نکند. ما مبارزه و رقابت ‌می‌کنیم و فرقی نمی‌کند چه نتیجه‌ای به دست می‌آید. منتظرم عدالت برای همه اجرا شود و فقط ما جریمه نشویم.

تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران و از هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

هم اکنون پرسپولیس با ۹ امتیاز در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و سپاهان با هشت امتیاز، سوم است.

در این نشست خبری به‌دلیل نرسیدن به موقع کاروان سپاهان به تهران، نماینده‌ای از کادر فنی سپاهان حضور نداشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین