کد خبر: ۶۱۲۴۹۴
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰

توضیح دفتر سخنگوی دولت در مورد تغییرات در "برجام"

دفتر سخنگوی دولت در اصلاحیه ای در خصوص صحبت‌های علی ربیعی در باره تغییرات جزئی در برجام در حاشیه جلسه هیات دولت توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

دفتر سخنگوی دولت روز چهارشنبه در این اصلاحیه عنوان داشت: منظور علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران از طرح پیشنهادی مبنی بر تغییرات جزیی در دل برجام ناظر به تصویب زودتر پروتکل الحاقی در مجلس شورای اسلامی از سوی جمهوری اسلامی ایران است که در برجام سال ۲۰۲۳ تعیین شده، به شرط آنکه آمریکا هم برجام را به همراه لغو همه تحریم‌ها در کنگره به تصویب برساند.

توضیح دفتر سخنگوی دولت در مورد تغییرات در

صبح امروز علی ربیعی سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران در حاشیه هیات دولت گفت: در جلسه امروز 1+4 مسائل و شروطی که قبلا مطرح کردیم را تکرار خواهیم کرد، حرف ما این است که تحریم‌ها رفع شده و کشورها به همان شرایط گذشته معاهده و جایی که بودند، بازگردند.

وی بیان داشته بود که در این شرایط امکان مذاکره هم وجود دارد حتی برای اطمینان بخشی رئیس‌جمهور بن‌بست شکنی کرده و مطرح کرده ایم که دنبال تغییر کوچکی در دل برجام هستیم. این پیشنهاد را رئیس جمهور مطرح می کند ولی شرط ما این است که کشورهای طرف برجام به جایی که در برجام بودند، بازگردند و تحریم ها برداشته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین