کد خبر: ۶۱۲۶۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۸

۷ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس ۷ نفر از عاملان سرقت‌های به عنف و مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر و ۲۶ فقره سرقت کشف شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار محمد قنبری اظهار داشت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان سیستان و بلوچستان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های به عنف و مسلحانه ۷ نفر از عاملان سرقت‌ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر، چابهار و هیرمند با هماهنگی های قضائی طی هفته گذشته این سارقان مسلح را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه اسلحه کلت کمری، یک تیغه خشاب حاوی سه فشنگ و ۶ قبضه چاقو کشف کردند.

بازداشت ۷ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: در این رابطه یک دستگاه خودرو، یک عدد دوچرخه، ۱۹دستگاه تلفن همراه و ۵ میلیون ریال وجه نقد سرقت شده کشف و به مالباختگان تحویل شد.

وی تصریح کرد: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده به ۴ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، یک فقره سرقت مسلحانه منزل ،۱۴ فقره سرقت به عنف تلفن همراه، یک فقره سرقت به عنف خودرو ،۴ فقره سرقت به عنف وجه نقد یک فقره سرقت به عنف احشام و یک فقره سرقت به عنف دوچرخه اعتراف کردند.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
0
0
8 سارق مسلح دستگیر شدند و یک دوچرخه هم کشف شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
0
0
قفل هوشمند ضد دیلم گاردمن و تجهیزات غیر ممکن کننده ورود سارقین از بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها را توی هر خونه ای نصب کنید، دیگه پای هیچ سارقی به داخل خون نمیرسه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین