کد خبر: ۶۱۲۶۷۳
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷

کالدرون: بازیکنانم در ۱۵ دقیقه آخر کم آوردند/ مشکل پرسپولیس هنوز پابرجاست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تیمش را شایسته شکست برابر سپاهان ندانست و گفت: به دلیل اینکه دو روز کمتر از حریف استراحت کرده بودیم بازیکنانم در پانزده دقیقه پایانی کم آوردند.
آفتاب‌‌نیوز :

دومین روز از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ امروز پنجشنبه با دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که طی آن تیم سپاهان با نتیجه ۲ بر صفر حریف مدعی خود را شکست داد. کی روش استنلی(۸۱) و امیر محبی(۸۵) برای سپاهان گل زدند.

گابریل کالدرون بعد از این شکست گفت: در ابتدا به سپاهان تبریک می گویم که بازی خوبی کردند و به تیم خودم هم که خوب مبارزه کرد تبریک می گویم.

کالدرون: بازیکنانم در ۱۵ دقیقه آخر کم آوردند/ مشکل پرسپولیس هنوز پابرجاست

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: در نیمه اول فرصت گلزنی داشتیم اما در این دیدارها اگر از فرصت ها استفاده نکنید به مشکل می خورید. دو روز فرصت ریکاوری کمتری داشتیم و دیدید که ۱۵ دقیقه انتهایی به مشکل خوردیم. احساس کردم بازیکنانم کم آوردند.

وی در پاسخ به انتقاد خبرنگاران از عملکرد بد پرسپولیس در این دیدار تصریح کرد: نادری در نیمه اول تک به تک شد. جونیور هم فرصت گل داشت اما نزد. در این بازی ها باید از فرصت استفاده کرد. آنچه تفاوت را ایجاد می کند استفاده از همین موقعیت هاست.

کالدرون در پاسخ به این سوال که شما در حالی از خستگی بازیکنانتان حرف می زنید که پرسپولیس در فصل گذشته هر سه روز یکبار بازی می کرد تاکید کرد: من گفتم دو روز ریکاوری کمتری که داشتیم نسبت به تیم حریف، خودش را در پانزده دقیقه پایانی نشان داد. تیم ما بیشتر از تیم های چمپیونز لیگ اروپا دوندگی دارد. دو روز فرصت کمتر تفاوت را ایجاد می کند. تیم از لحاظ فیزیکی خوب است. اگر دو موقعیت خودمان در نیمه اول را استفاده می کردیم خستگی بازیکنان خودش را نشان داد. پرسپولیس هشتاد دقیقه خوب بود اما نتیجه را واگذار کرد.

وی درباره عصبانیت بیرانوند که به نطر می رسید بیهوده بود اظهار داشت: هر بازیکنی برای خودش شخصیت دارد و اگر بی عدالتی ببیند واکنش نشان می دهد. داور هم همیشه حق دارد. دوست دارم کارت زردهایی که داور داد را یکبار دیگر مرور کنیم.

کالدرون اذعان داشت: آنها لگد زدند و کارت زرد گرفتند آنوقت کنعانی زادگان که محترمانه حرف می زد هم اخظار گرفت. من می گویم حق با داوری است اما به معیارها توجه یکسان کنند. سطح داوری بالا بوده و تا وقتی که همدیگر را تحمل می کنند و احترام می گذارند این نوع احترام ها سر جایش است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که واقعا از عملکرد تیم راضی هستید گفت: از روند تیم راضی ام. ما همچنان یک مشکل در خط حمله داریم و تاثیرگذاری لازم را نداریم. مهاجمان ما به اندازه تیم های دیگر خطرناک نیستند و این مشکل پرسپولیس است.

کالدرون درباره حضور جونیور که ثمره ای در خط حمله پرسپولیس نداشته است. افزود: او جوان است. نمی تواند هنوز با بازیکنان ارتباط برقرار کند و دارد خودش را به شرایط وفق می دهد. او نیاز به زمان دارد. وقتی هم ارتباط برقرار نکنی شرایط پیچیده می شود. در خط حمله هنوز مشکل داریم. تیم های بزرگ نیاز به مهاجمان خوب دارد. من سعی دارم به آنها اعتماد به نفس بدهم و این مشکل ماست.

وی درباره اینکه قبلا گفته بود جونیور گزینه اول من است و تضمین می کنم به ما کمک کند اما بعدا گفت گزینه نهم ما هستند افزود: نه! یک بازیکن در تیم ملی بود که به قطر رفت گزینه اولم بود. بعد از او مهاجم سپاهان را می خواستیم. گزینه بعدی هم مهاجم استقلال بود و پس از او هم مهاجم تونسی خواستیم. پس او گزینه دوم ما نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین