کد خبر: ۶۱۲۸۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۹

حمله سگ ولگرد به یک دختربچه در خرمشهر+عکس

امام جمعه خرمشهر گفت: همه کسانی که در این بحران(وجود سگ‌های ولگرد و حمله آنها به مردم) شهرستان نقش دارند باید امروز جوابگو مردم باشند و کسی از بار مسوولیت فرار نکند.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام محمد جواد عادلپور در خرمشهر با اشاره به حادثه حمله‌ور شدن سگ‌های ولگرد به دختر بچه خرمشهری و وارد شدن آسیب جدی به وی، اظهار کرد: از حادثه به وجود آمده ناراحت هستم و با خانواده این دختر بچه احساس همدردی می‌کنم و امیدوارم به زودی عافیت و سلامت به این دختر برگردد.

وی عنوان کرد: همه مسؤولان مقصر در امر به وجود آمده و عدم اقدام جدی برای جمع آوری سگ‌های ولگرد باید امروز به این خانواده و تمام مردم پاسخگو باشند.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به مصوبه عقیم‌سازی سگ‌های ولگرد، گفت: در اصل این مصوبه اشتباه است چرا که با منطقه و شهر ما نمی‌سازد اما متاسفانه برخی از افراد به بهانه‌های مختلف از آن حمایت می‌کنند و به همین دلیل است که اقدام جدی صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه حقوق انسان‌ها به مراتب از حقوق حیوانات بالاتر است، عنوان کرد: اتلاف سگ‌های ولگرد اولویت اول برای حل این معضل است.

عادلپور افزود: همه کسانی که در این بحران شهرستان نقش دارند باید امروز جوابگو مردم باشند و کسی از بار مسوولیت فرار نکند.

حمله سگ ولگرد به یک دختربچه؛ آسیب به او جدی است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
0
1
جناب اقای عادل پور با نابود کردن همه حیوانات نمی توانید به هدفی که می خواهید برسید
امروز سگ ها فردا گربه ها پس فردا پرندگان همه اینها در صورت عدم رسیدگی می توانند برای انسان ها خطرناک باشند
سگ به شکل عادی حمله نمی کند مگر اینکه بیمار باشد یا مورد ازار قرار بکیرد یا گرسنه باشد
با عقیم سازی تنها جنعیت انها کنترل میشود
با وامسینه کردن بیمار نمی شوند
با دادن حداقل غذا و اب در مناطقی دپر از خانه های مسکونی گرسنه و تشنه نمی مانند
نهایتا با فرهنگ سازی درست نزدن حیوانات با چوب و سنگ دنبال نکردن انها و عدم حمله به انها سگ ها هم به انسان ها جمله نمی کنند
اتوموبیل ها بسیار خطرناک تر از سگ ها هستند و بلید جمع اوری شوند انسان های بد هم خطرناک هستند باید اتلاف شوند!
کنترل هر مساله ای نیازمنذ قانون است
در مورد سایر موجودات زنده از سگ گرفته تا گربه و پرندگان و درخت ها که ممکن است در اثر پوسیدگی سقوط کنند! هر کدام دارای حقوق و فوانینی هستند مه باید رعایت شود صرفا عقیم سازی و بعد گرسنه رها کردن حیوانات و بعد زدن انها با چوب و سنگ معنی اش این نیست که مردم یا مسیولین وظیفه شان را انجام داده اند
این حقوق را هم دوستداران محیط زیست به موجودات زنده نداده اند انها این حقوق را دارند چون خداوند برای انها حق حیات قایل شده است و در تمام ادیان در مورد نحوه رفتار با حیوانات و موجودات زنده دستوراتی داده است
همان دستورات اسلامی را رعایت شود کافی است
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
0
0
این مورد از وظایف پیشگیری از بیماریهای شبکه بهداشت بوده که پزشکان محترم با ترفند برنامه سلامت نابودش کردند و مملکت را با بیماریها و معضلات فراوان مواجه کردند. اگر دنبال مقصر می گردید ریشه یابی کنید لطفاً.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین