کد خبر: ۶۱۳۰۳۳
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱

سرقت در استان البرز، دستگیری در تهران

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت از دستگیری ۲ سارق وانت یخچال دار خبر داد و گفت: متهمان خودروی مذکور را از استان البرز سرقت کرده بودند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ دلاور القاضی مهر در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران گشت انتظامی قرارگاه شرق یگان امداد پایتخت هنگام گشت زنی در محدوده خیابان هاشم آباد خودروی وانت یخچال داری را مشاهده کردند که در کنار خیابان پارک و راننده و سرنشین خودروی مذکور مشغول استعمال مواد مخدر مشاهده بودند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مدتی ماموران رفتار هر ۲ متهم را تحت مراقبت قرار دادند، گفت: پلاک انتظامی خودرو از سامانه پلیس استعلام که در پاسخ استعلام گرفته شده، مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در استان البرز دارد.

وی تصریح کرد: بلافاصله ماموران قرارگاه شرق یگان امداد پایتخت برای دستگیری متهمان اقدام و موفق شدند در یک عملیات ضربتی پس از به کنترل درآوردن منطقه، هر ۲ سارق را دستگیر و تحت بازجوئی اولیه قرار دهند.

فرمانده یگان امداد پایتخت با اشاره به اینکه هر ۲ متهم به سرقت خودرو در استان البرز اعتراف کردند، در انتها افزود: سارقان برای تحقیقات تکمیلی و سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری فاتب قرار گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین