کد خبر: ۶۱۳۰۴۷
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱
عملکرد مطلوب بانک پارسیان در حوزه بانکداری الکترونیک

تقدیر از برنده ۵۰۰ میلیونی بانک پارسیان

مدیر روابط عمومی بانک پارسیان گفت: دارندگان دستگاه های کارتخوان متصل به حساب بانک پارسیان با حفظ یا افزایش موجوی می توانند در طرح های آتی بانک پارسیان شرکت و از مزایا و تسهیلات جدید این بانک استفاده کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

آیین تقدیر و اهدای جایزه برنده خوش شانس 500 میلیون ریالی کمک هزینه خرید خودرو تولید داخلی طرح کیان بانک تقدیر از برنده ۵۰۰ میلیونی بانک پارسیانپارسیان سه شنبه 2مهرماه در شعبه بلوارامام رضای(ع) مشهد مقدس برگزارشد.

بر اساس این گزارش در دومین مرحله طرح اهدای جایزه بانک پارسیان که با حضور مریم وحید نیا مدیر روابط عمومی بانک پارسیان، عابدینی رئیس حوزه مشهد، محمد مهدی نامدار مسئول شعبه بلوارامام رضا(ع) مشهد مقدس برگزار شد، جایز ه 500 میلیون ریالی کمک هزینه خرید خودرو بانک پارسیان به برنده خوش شانس مهدی عرفانیان اهدا شد.

مدیر روابط عمومی بانک پارسیان در این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: مراسم قرعه کشی 10 نفر از برندگان طرح کیان بانک پارسیان دوم شهریورماه برگزار شد و برندگان خوش شانس از شهرستان های اهواز، مشهد، خرم آباد، زابل ساوه و 5نفر از تهران هدایای خود را دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح کیان پارسیان در راستای تشویق پذیرندگان دستگاه کارت خوان متصل به حساب پارسیان اجرا شده و هدف آن تشویق پذیرندگان به گشایش حساب و اهدای هدایا به افرادی که در این بانک حساب فعال دارند می باشد.

مدیر روابط عمومی بانک پارسیان تصریح کرد: دارندگان دستگاه های کارتخوان متصل به حساب بانک پارسیان با حفظ افزایش موجوی در طرح های آتی بانک پارسیان شرکت و از مزایا و تسهیلات جدید این بانک استفاده کنند.

وی با اشاره به این که مراسم اهدای جوایز هم زمان با 26 شهریورماه سالروز تاسیس بانک پارسیان به برندگان اهدا می شود، اظهار داشت: نخستین مرحله طرح کیان بانک پارسیان دوم بهمن ماه 97 برگزار و برنده جایزه بزرگ 3میلیاردی ریالی کمک هزینه خرید واحد مسکونی به خانم نخ فروش از مشهد تعلق گرفت و امیدواریم که مشهدی ها همیشه خوش شانس باشند.

وحیدنیا در پاسخ به این سوال که نحوه محاسبه امتیاز دهی طرح کیان بانک پارسیان چگونه است؟ گفت: مبنای اعطای امتیاز هریک از پذیرندگان متناسب با حداقل مانده سپرده متصل به دستگاه کارتخوان، به صورت امتیاز روزانه بوده و مجموع امتیاز مشتریان در دوره زمانی طرح در قرعه کشی ملاک عمل بوده است.

وی با اشاره به این که برای پذیرندگانی که یک طرح فعال در باشگاه مشتریان بانک پارسیان دارند، محاسبه امتیاز با ضریب 120 درصد لحاظ شده است، یادآور شد: تمامی مشتریانی که موفق به افزایش حداقل مانده روزانه سپرده متصل به دستگاه کارتخوان طی بازه زمانی اجرای طرح شدند، در قرعه‌کشی بزرگ، 10 فقره کمک هزینه خرید خودرو تولید داخلی هر کدام به ارزش 500 میلیون ریال شرکت داده شدند.

از عملکرد بانک پارسیان رضایت دارم

در ادامه گفت و گوی ما با مهدی عرفانیان برنده خوش شانس جایزه 500 میلیون ریالی طرح کیان را می خوانید:

شغل و حرفه شما چیست؟

از 11سالگی وارد بازارکار شدم در ابتدا شغل نیکان ما که مس گری بود را انتخاب کردم اما بعد از مدتی وارد حرفه کاشی کاری شدم و بعد از این نتوانستم در این حرفه به موفقیت دست یابم و به سراغ شغل فروشندگی پوشاک رفتم و هم اکنون د راین حرفه در خیابان طبرسی مشغول می باشم.

آیا از کارت خوان بانک پارسیان به صورت مستمر استفاده می کنید؟

بله. من در کارم فقط از کارت خوان پارسیان به دلیل سرعت شتاب آن استفاده می کنم و هیچ کارت خوان دیگری ندارم چرا که حرفه ما ایجاب می کند به دلیل گستردگی و تنوع فروش و پرداخت ها از کارت خوان هایی استفاده کنیم که سرعت عمل و شتاب بیشتری دارد و بانک پارسیان در این زمینه موفق عمل کرده است و توانسته در حوزه بانکداری الکترونیک اعتماد سازی کند و من هم از عملکرد خوب بانک رضایت خاطر دارم.

چطور از برنده شدن جایزه 500 میلیون ریالی باخبر شدید؟

از طریق تماس تلفنی از روابط عمومی بانک پارسیان از برنده شدنم باخبر شدم که البته در وهله اول شوکه شدم و تصور کردم از طرف دوستان با من شوخی می کنند اما وقتی صحبت های آن طرف خط را گوش دادم به جدی بودن کار اطمینان حاصل کردم و روز بعد وقتی به شعبه مراجعه کردم رییس شعبه آقای نامدار خبر را تایید کرد و تبریک گفت و آن لحظه برق شادی چنان بر رخسارمن نشست که هیچ گاه فراموش نخواهم کرد .امیدوارم این شادمانی برای همه شهروندان اتفاق بیافتد.

آیا دوست دارید بار دیگر برنده خوش شانس بانک پارسیان باشید؟

البته من یک بار دیگر در دومین سالی که حساب در بانک پارسیان باز کردم برنده 500 هزار تومان شدم و خوشحال خواهم شد این روند همچنان تدوام داشته باشد اما تصور می کنم اگر شهروندی دیگر در طرح های بعدی برنده باشد طعم شادی بیشتر توزیع می شود.

پیشنهادی برای تغییر در اهدای جوایز دارید؟

فکر می کنم اگر بانک پارسیان به جای اهدای جوایز نقدی یک حساب بانکی دائم العمر باز کند و فرد برنده را بیمه کند به مراتب بهتر از اهدای جوایز باشد و این جذابیت بیشتری برای جذب و تشویق پذیرندگان برای باز کردن حساب در بانک پارسیان خواهد داشت.

چطور با طرح کیان بانک پارسیان آشنا شدید؟

من با راهنمایی دوستان و آشنایان به این بانک معرفی شدم و از طریق رییس شعبه با طرح کیان بانک پارسیان آشنا شدم. بنابراین تلاش کردم برای برنده شدن در این طرح از کارت خوان متصل به حساب این بانک بیشتر استفاده کنم.

از خدمات دهی بانک پارسیان رضایت دارید و چه توصیه به افرادی هستیم که تمایل دارند در بانک پارسیان حساب داشته باشند؟

مایه خوشحالی و مسرت است که به این بانک اعتماد کردم و اکنون برنده خوش شانس جایزه 500 میلیون ریالی کمک هزینه خرید خودرو این بانک هستم، پیشنهاد می کنم سایر مردم با سپرده گذاری در بانک پارسیان از خدمات و مزایای ارزنده این بانک بهره مند شوند. بانک پارسیان نشان داده است که می توان به اهداف و برنامه های آن اعتماد کرد. توصیه می کنم به همه شهروندان و خانواده ها به دلیل ضریب بالای اعتماد این بانک همین الان برای سپرده گذاری در این بانک عجله کنند تا هر روز با افزایش تراکنش و فعال کردن حساب خود از دیگر جوایز و هدایای ارزشمند این بانک بهره مند شوند.

با این پول تصمیم دارید چه کاری انجام دهید؟

در ابتدا تصمیم گرفته بودم یک خودرو برای خودم تهیه کنم اما با توجه به بررسی ها و مشورت هایی که انجام دادم تصمیم خود را تغییر داده و بنا دارم با همکاری برخی از آشنایان یک کارگاه کوچک تولیدی پوشاک ایرانی تاسیس کنم تا هم اشتغال زایی کرده باشم و هم از سود آن برای امور شخصی استفاده کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین