کد خبر: ۶۱۳۰۵۲
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴

دنیزلی: نمی خواهیم در جام حذفی غافلگیر شویم/ اطلاعاتی از پاس همدان ندارم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: در بازی های جام حذفی شگفتی های زیادی پیش می آید و ما تلاش می کنیم که دچار غافلگیری نشویم.
آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی دنیزلی در نشست خبری قبل از بازی تراکتور و پاس همدان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور گفت: این اولین باری است که به همدان می آیم و تیم پاس، تیمی که قبلا سرمربی آن بودم، به این شهر آمده است. از این پس، با بازی های لیگ و جام حذفی درگیر خواهیم بود و بازی های جام حذفی با مسابقات لیگ متفاوت است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: در بازی های جام حذفی شگفتی های زیادی پیش می آید و ما تلاش می کنیم که دچار غافلگیری نشویم.

وی درباره بازی با پاس همدان تصریح کرد: می خواهیم مقابل پاس همدان به برتری برسیم، هرچند که اطلاعات زیادی درخصوص تیم حریف ندارم و فقط این را می دانم که پاس، تیم جوان و پرتحرکی است و می خواهیم همچون بازی های لیگ، با جدیت زیادی وارد رقابت های جام حذفی شویم.

دنیزلی درباره احتمال قهرمانی تراکتور در جام حذفی گفت: این اولین قدم ما در جام حذفی می باشد و زود است که درخصوص قهرمانی صحبت کنیم. در دیدار فردا از بازیکنانی که شانس زیادی برای بازی نداشتند، استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تراکتور درباره وضعیت کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: مسعود شجاعی برای همگام بودن با تیم، همراه ماست و با وجود محرومیت، به همدان آمده است تا در کنار ما باشد.

دنیزلی درباره پیشرفت فوتبال در ایران اذعان داشت: در همه جای دنیا، فوتبال پیشرفت کرده است و ایران نیز از این قاعده مستثنا نیست. تیم ملی ایران نیز هم در آسیا و هم در جام جهانی، حضور خوبی دارد.

وی درباره انتقال پاس از تهران به همدان خاطرنشان کرد: می دانم که همدان، از نظر قدمت تاریخی و قدمت انسانی جایگاه خوبی در کشور دارد و آن پاسی که من در آن سرمربیگری کردم، اگر به این شهر منتقل می شد، همدان از نظر فوتبالی نیز در ایران زبانزد می شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین