کد خبر: ۶۱۳۰۹
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۴:۲۶

واکنش بیادی به نطق ابتکار

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «حسن بیادی» نایب رییس شورای شهر تهران، در هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران، در واکنش به نطق پیش‌‏از دستور «معصومه ابتکار» عضو شورای شهر تهران، گفت: برخی از بدحجاب‌‏ها عین طاعون و حتی بدتر از طاعون هستند. هیچ جا مقابله‌‏ای با حجاب صورت نگرفته است. 

وی به برنامه شورای دور دوم در این زمینه اشاره کرد و گفت: چند سال پیش، امنیت در فروشگاه‌‏های عرضه پوشاک از بین رفته بود و مدل‌‏هایی ارائه می‌‏شد که مورد تایید نظام جمهوری اسلامی نبود. 

وی به اقدامات مثبت آن دوران و نمایشگاهی که به این منظور در مصلی برگزار شد، اشاره کرد و افزود: من افرادی را به در خانه خانم دکتر ابتکار می‌‏فرستم تا با دیدن آنها گریه کنند و باور کنند که این طرح باید اجرا شود. 

وی از اقدامات اخیر نیروی انتظامی در طرح امنیت اجتماعی دفاع کرد و گفت: در این طرح به 80 هزار نفر تذکر شفاهی داده‌‏اند و تنها 200 نفر دستگیر شده‌‏اند. 

به گفته بیادی، این کار تنها ارشادی بوده و ارزنده است. وی تنها ایراد این طرح را در نوع تبلیغات آن عنوان کرد و گفت: تبلیغات طرح امنیت اجتماعی ناامنی ایجاد می‌‏کند. 

وی خواستار حضور فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در جلسه شورای شهر و حتی جلسه بدون حضور مستمع شورا و ارائه تصاویری از اجرای این طرح شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین