کد خبر: ۶۱۳۱۲۷
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱

مرد ثروتمند برای وصول طلب خود از شریکش، آدم‌ربا اجیر کرد

مرد پولداری برای تسویه حساب با شریک مالی‌اش دو برادر زاده همسرش را برای گروگان گیری اجیر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی بوئینی و با حضور یک قاضی مستشار برگزار شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند. نماینده دادستان گفت: هومن و پیام که با هم پسر عمو هستند متهم اند از سوی شوهر عمه شان به نام رضا اجیر شده اند تا احسان را برای تسویه حساب مالی بربایند و از وی سرقت کنند.اکنون با توجه به مدارک موجود در پرونده برای هومن و پیام به اتهام آدم ربایی، جعل عنوان مامور پلیس و سرقت و برای رضا به اتهام معاونت در این جرایم اشد مجازات را می‌خواهم.

مرد ثروتمند برای وصول طلب خود از شریکش،آدم ربا اجیر کرد

سپس مرد گروگان در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: من از سال‌ها قبل با رضا شریک بودم، اما مدتی بود با هم اختلاف مالی پیدا کرده بودیم.آن روز سوار خودرو در حوالی خیابان آزادی در حال بازگشت به خانه ام بودم که دو مرد جوان که خودشان را مامور پلیس معرفی کرده بودند راهم را بستند و به زور سوار خودرو شدند. آن‌ها حکم جعلی را به من نشان دادند و از من خواستند تا پول هایم را به آن‌ها بدهم و می‌خواستند مرا به خارج از شهر ببرند، ولی من از آن‌ها خواستم تا به خانه ام در تهرانسر برویم. من آن جا ۹۰ گرم طلا، شش عدد گوشی موبایل،۱۵ میلیون تومان پول نقد و ۵۰ لیر ترکیه را که در گاوصندوق داشتم به همراه لپ‌تاپ و تعدادی اسناد به آن‌ها دادم تا این که مرا رها کردند. پس از رها شدن از دست ماموران قلابی، چون به رضا مشکوک شده بودم علیه او شکایت کردم و پلیس او و همدستانش را دستگیر کرد. حالا هم برای آن‌ها درخواست مجازات دارم.

سپس پیام و هومن یک به یک در جایگاه ویژه ایستادند و اتهامشان را پذیرفتند. آن‌ها گفتند از سوی شوهرعمه شان برای پس گرفتن طلبش اجیر شده بودند، اما رضا جرمش را نپذیرفت و ادعا کرد از ماجرای آدم ربایی بی اطلاع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین