کد خبر: ۶۱۳۲۶۴
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲

قیمت نان‌های سفارشی تعیین شد/ بربری ۲۰۰۰ و سنگک ۳۰۰۰ تومان

رئیس اتاق اصناف تهران اعلام کرد: قیمت حداکثری برای نان‌های سفارشی سنگک و بربری تعیین شده و نانوایان اجازه ندارند به اجبار نان سفارشی به مصرف‌کننده عرضه کنند و قیمت بالتری از نرخ‌های تعیین شده بگیرند.
آفتاب‌‌نیوز :

قاسم نوده فراهانی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با قیمت‌گذاری نان سفارشی گفت: با توجه به افزایش قیمت نان به صورت مصوب که با هدف ارائه نان با کیفیت به مردم صورت گرفت(البته این در حالی است که مسئولان هربار به بهانه بالابردن کیفیت نان، قیمت آن را افزایش می‌دهند و نه تنها کیفیت نان بهتر نشده بلکه کسی هم در این خصوص پاسخگوی مردم نیست.)، برای نان‌های سفارشی که در پخت آن از کنجد استفاده می‌شود ،حداکثر قیمت تعیین شده است.

رئیس اتاق اصناف تهران ضمن انتقاد نسبت به عرضه نان سفارشی به صورت اجبار به مشتریان اظهار کرد: نانوایان اجازه فروش اجباری نان به مصرف کنندگان را ندارند و نان سفارشی تنها به خواست مشتری پخت خواهد شد.

وی قیمت نان بربری سفارشی با آرد یارانه‌ای را ۱۵۰۰ تومان و نان با آرد آزاد را ۲۰۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: نان سنگک با آرد یارانه‌ای به صورت یک‌رو ۱۷۰۰ تومان و دورو ۲۰۰۰ تومان تعیین شده و این در حالی است که همین نان با آرد آزاد به ترتیب حداکثر ۲۵۰۰ و۳۰۰۰ تومان قیمت دارد.

نوده فراهانی در واکنش به این گفته که در گذشته نیز همین مبالغ برای نان سفارشی دریافت می‌شد، خاطرنشان کرد: در گذشته برخی نانوایی‌ها، نان سنگک را تا ۵۰۰۰ تومان نیز عرضه می کردند اما در حال حاضر نان سفارشی با وزن مورد تائید اتحادیه و اتاق اصناف نباید بیشتر از رقم اعلامی عرضه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین