کد خبر: ۶۱۳۳۰۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶

ادامه آلودگی هوا در مشهد؛ مدارس تعطیل شد

 همه مدارس مقطع ابتدایی و استثنایی مشهد و نیز مهدهای کودک و پیش دبستانی نوبت صبح این شهر بر اساس مصوبه چهارمین کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استان خراسان رضوی در روز دوشنبه هشتم مهرماه تعطیل اعلام شد.
آفتاب‌‌نیوز :

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی شامگاه یکشنبه پس از برگزاری این کارگروه گفت: روند افزایشی غلظت آلاینده های هوا تا فردا صبح ادامه دارد و پیش بینی اعضای کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استان افزایش ریزگردها و سایر آلاینده‌ها در سطوح پایینی جو مشهد است و این که وضعیت آلودگی هوا در این شهر در موقعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد داشت.

تورج همتی افزود: از این رو بر اساس مصوبه این کارگروه، فردا دوشنبه هشتم مهر ماه تعطیلی مراکز مهدکودک، پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و همه مدارس استثنایی نواحی هفت گانه آموزش و پرورش مشهد، تبادکان، احمدآباد و رضویه در نوبت صبح به تصویب رسید.

ادامه آلودگی هوا در مشهد؛ مدارس تعطیل شد

وی ادامه داد: توصیه زیست محیطی به شهروندان برای کمک به کاهش آلاینده‌های هوای مشهد، پرهیز از تردد غیر ضروری در سطح شهر و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی است و لازم است ورزشکاران از هرگونه فعالیت ورزشی در فضاهای باز خودداری کنند.

از روز ۲۷ شهریور گذشته کیفیت هوای کلانشهر مشهد با افزایش ذرات معلق و گرد و غبار به وضعیت ناسالم رسیده است و بر پایه گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد و اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، شیب نمودار وضعیت آلاینده ها تا ظهر فردا افزایشی و پس از آن کاهشی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین