کد خبر: ۶۱۳۳۴۲
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

سوال توئیتری ترامپ: آیا این فرد از رئیس جمهور آمریکا جاسوسی کرده است؟

رئیس جمهور آمریکا در یک رشته توئیت مدعی شد اتهامات علیه وی دروغ است.
سوال توئیتری ترامپ: آیا این فرد از رئیس جمهور آمریکا جاسوسی کرده است؟
آفتاب‌‌نیوز :

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیام هایی در صفحه توییتر خود نوشت : من مثل هر آمریکایی این حق را دارم تا با متهم کننده ام ملاقات کنم به ویژه وقتی که این فرد به اصطلاح افشاکننده ، مکالمه ای کامل با یک رهبر خارجی را به شکلی کاملا نادرست و متقلبانه ارائه کرده است. آنوقت آدام شف (رئیس دموکرات کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا) با دروغگویی به کنگره مطالبی را از آنچه من واقعا بیان کرده ام ساخته است.

شاید دروغ های او به آشکارترین و شیطانی ترین روشی که تاکنون در کنگره دیده شده، سرهم بندی شده باشد. او موارد وحشتناکی را نوشته و گفته اینها را رئیس جمهور آمریکا بیان کرده است. من می خواهم شف در عالی ترین سطح بخاطر فریبکاری و خیانت محاکمه شود.

علاوه بر این، می خواهم تنها با کسی که اتهاماتی را علیه من وارد کرده است ملاقات کنم ، کسی که اطلاعات دست دوم و سوم ارائه کرده و کسی که به صورت غیرقانونی این اطلاعات را بدست آورده، اطلاعاتی که بخش اعظم آن نادرست است و به این افشاگر داده است.

آیا این فرد از رئیس جمهور آمریکا جاسوسی کرده است؟ پیامدهای بزرگی در پی خواهد داشت. این دموکرات های هیچ کاره چپگرای افراطی صدمات زیادی به کشور ما وارد می کنند. آنها و رسانه های جعلی خطرناک و بد هستند. آنچه اکنون اطراف ما می گذرد استیضاح است. ما هر روز و شب درباره آن صحبت می کنیم این چیزی است که در خبرها دیده می شود چیزی وجود ندارد که قابل استیضاح باشد. ما باید کارهای خوب انجام دهیم. اجازه دهید مردم رای بدهند. ما به زودی انتخاباتی در پیش داریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین