کد خبر: ۶۱۳۴۵۲
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
اولین شگفتی جام حذفی رقم خورد

وداع فولادخوزستان از جام حذفی/صعود سخت فجرسپاسی

تیم مدعی فولاد خوزستان با قبول شکست برابر تیم دسته اولی فجرسپاسی از گردونه رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های ایران کنار رفت.
آفتاب‌‌نیوز :

امروز (دوشنبه) در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور، تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در ورزشگاه حافظیه میزبان فولاد که در ضربات پنالتی موفق شد، میهمان خود را از پیش رو بردارد. این دیدار در وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی دو بر دو همراه شد.

در این دیدار که به قضاوت امیر عرب براقی برگزار شد، سعید جلالی راد، محمد امینی، ابوالفضل علایی، وحید سبزی، امیر شبانی، محمد حسین کریم زاده، میلاد غریبی، بابامحمدی، حمید جوکار، میلاد احمدی و احسان علوان‌زاده یازده بازیکن تیم فجر بودند.

وداع فولادخوزستان از جام حذفی/صعود سخت فجرسپاسی

احسان مرادیان، عارف آغاسی، بن یاسین، ‌ وحید حیدریه، صابر حردانی، ‌ محمد آبشک، ‌ وحید نامداری، ‌ میثم دورقی، ‌ محمد قاسمی‌نژاد، حسن بیت سعید، ‌ امیرحسین باقرپور هم نفراتی بودند که با نظر جواد نکونام در این دیدار به میدان رفتند.

در دقیقه ۲۵ این دیدار امیرحسین باقرپور در شلوغی محوطه جریمه تیم میزبان دروازه فجر را باز کرد. این برتری تنها یک دقیقه تداوم داشت و خیلی زود شاگردان داوود مهابادی بازی را توسط محمدحسین کریم‌زاده به تساوی رساندند. این گل روی یک شوت از راه دور زیبا به ثمر رسید.

۱۰ دقیقه بعد حسن بیت‌سعید گل زیبای فجری‌ها را با یک شوت از راه دور رو پای زیبا جواب داد تا نیمه اول با برتری شاگردان نکونام همراه باشد.

در نیمه دوم هم بازی پایاپای دنبال شد تا اینکه میلاد غریبی در دقیقه ۵۵ کار را به تساوی کشاند.

این مسابقه در وقت‌های معمول و اضافه با تساوی دو بر دو خاتمه یافت تا ضربات پنالتی تکلیف تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را مشخص کند.

در ضربات پنالتی تیم فجر به برتری سه بر دو دست یافت تا جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین