کد خبر: ۶۱۳۴۵۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸

خط و نشان خطیبی- کوپال بعد از پنالتی جنجالی!+عکس

رسول خطیبی جنجال بزرگی بعد از اعلام پنالتی به ضرر تیمش در بنیان دیزل شکل داد.
آفتاب‌‌نیوز :

کوپال ناظمی با اعلام پنالتی مشکوک علیه ماشین سازی، جو سنگین و جنجال بزرگی را پشت سر گذاشت. حرکت علیپور در محوطه جریمه ماشین سازی و سرنگون شدن این مهاجم با اعلام پنالتی به سود پرسپولیس همراه شد تا نیمکت ماشین سازی 7 دقیقه جنجالی را علیه این تصمیم شکل دهند.

رسول خطیبی در نقش اول این ماجرا قرار داشت و بارها حتی تا تهدید فیزیکی داور مسابقه نیز پیش رفت. او و یکی دیگر از نیمکت نشینان ماشین سازی که به شدت به این تصمیم در دقایق پایانی که می‌توانست منتهی به حذف تیمش شود، اعتراض داشتند باعث شدند تا کوپال ناظمی برای آرام کردن جو راهی منطقه فنی ماشین سازی برود اما درگیری شدید لفظی و اعتراض پایان ناپذیر دقایقی طولانی ادامه یافت.

ابتدا داور یکی از نیمکت نشینان ماشین سازی را با نشان دادن کارت قرمز به سمت سکوها هدایت کرد اما رسول خطیبی که دست بردار این ماجرا نبود، حتی با وساطت اطرافیان نیمکت نیز قصد پایان دادن به اعتراضات خود را نداشت و مشخص نبود که چرا چند بار نیز بعد از اینکه به نظر می‌رسید آرام شده، بار دیگر به سمت داور و تیم او قصد حمله ور شدن داشت.

در نهایت در شرایطی که رسول خطیبی نیز علیرغم اخراج از زمین خارج نشده بود، داور به سمت محوطه جریمه رفت و دستور زدن ضربه پنالتی را داد. این پنالتی توسط علیپور راهی به دروازه نیافت و حامد لک با دفع آن منجی تیمش شد.

ثانیه‌هایی بعد از مهار پنالتی توسط حامد لک، دوربین به سمت رسول خطیبی که همچنان علیرغم اخراج در کنار زمین حضور داشت چرخید تا واکنش‌های عجیب او را به نمایش بگذارد؛ خطیبی به سمت یکی از دوربین‌های کنار زمین رفت و اصرار داشت تصویر او را بگیرد و در همین حین نیز کارگردان تصویر را روی آن دوربین سوئیچ کرد تا حرکت رسول خطیبی که با فریاد و نشان دادن دستانش به سمت آسمان، خوشحالی خود را از بابت هدر رفتن این پنالتی جنجالی به نمایش می‌گذاشت، را برابر مخاطبان قرار دهد.

در نهایت خطیبی بعد از این حرکات خود که دقایق زیادی را به خود اختصاص داده بود از زمین خارج شد و راهی سکوها شد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین