کد خبر: ۶۱۳۴۷۱
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱
مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی

پیکان و شاهین شهرداری صعود کردند

دو تیم پیکان و شاهین شهرداری بوشهر توانستند از سد رقبای خود گذشته و به مرحله بعد جام حذفی صعود کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

دو بازی از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال امروز (دوشنبه) انجام شد که حاصل آن پیروزی دو تیم پیکان و شاهین شهرداری‌بوشهر مقابل حریفان خود بود.

تیم پیکان که در این مرحله از جام حذفی به مصاف شهدای رزکان‌کرج رفته بود، توانست ۴ بر صفر رقیب خود را مغلوب کند. تک گل میلاد شیخ سلیمانی در دقیقه ۱۸ تیم پیکان را در نیمه اول به برتری رساند. در دقیقه ۷۲ فراز امامعلی پیکان را به گل دوم رساند. اما تثبیت کننده این برد گل سوم و چهارم پیکان بود که در دقایق ۷۴ توسط ماهان رحمانی و دقیقه توسط علیرضا کوشکی وارد دروازه این تیم کرجی شد.

پیکان و شاهین شهرداری صعود کردند

خوشه طلایی‌ساوه هم مقابل تیم لیگ برتری شاهین شهرداری‌بوشهر بازی کرد و توانست در دقایق ابتدایی بازی به گل برسد. اکبر صغیری در دقیقه ۱۵ و احسان پورشیخ‌ علی در دقیقه ۱۶ دو گل نیمه اول خوشه طلایی را وارد دروازه شاهین شهرداری کردند. گل بعدی بازی توسط بهمن سالاری برای شاهین شهرداری در دقیقه ۷۳ زده شد و تا دقایق پایانی خوشه طلایی دو بر یک پیروز بازی بود اما شاهین شهرداری توسط زننده گل اول خود توانست در دقیقه ۸۳ بازی را مساوی کند تا این رقابت به وقت‌های اضافه کشیده شود. بازی در دقایق اضافه خود هم گل داشت. دانیال مومنی برای شاهین شهرداری در دقیقه ۱۰۵ و سجاد اژدر برای خوشه طلایی در دقیقه ۱۱۹ گلزنی کردند تا بازی ۳ بر ۳ مساوی شده و به ضربات پنالتی بکشد. اما در ضربات پنالتی این شاهین شهراری بود که با نتیجه ۳ بر یک توانست رقیب خود را بعد از یک بازی سخت مغلوب کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین