کد خبر: ۶۱۳۶۶۴
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
هشدار میهمان شو؛

مراقب سودجویان در سفر شمال باشید!

شاید بپرسید چرا اعتماد کردن و اجاره ویلا شمال از طریق دلال‌ها کار درستی نیست؟ برای رسیدن به پاسخ سؤال حتماً در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا چند نمونه از مشکلات احتمالی و رایج را با هم بررسی کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :

حامد کریمی مدیر سایت میهمان‌شو گفت که شمال کشور بی‌شک یکی از شلوغ‌ترین مقاصد گردشگری داخلی است که به دلیل برخوردار بودن از جاذبه‌های طبیعی و غیرطبیعی و امکانات تفریحی در طول سال میزبان تعداد زیادی گردشگر از نقاط مختلف کشور است. در این میان شهرهای ساحلی به سبب هم‌جواری با دریا از رونق بیشتری برخوردارند؛ اما شهرهای غیرساحلی نیز طرفداران خاص خود را دارند؛ اما تجربه نشان می‌دهد که انگار سفر خوش هیچ‌وقت بی‌دردسر نیست!

اگر اهل سفر هستید و تاکنون شمال کشور را برای گذران اوقات فراغت خود انتخاب کرده‌اید حتماً از مشکلات و دردسرهای اجاره ویلا شمال آگاهید.

مراقب سودجویان در سفر شمال باشید!

همان‌طور که گفتیم محبوبیت شهرهای شمالی و رونق توریسم در شمال کشور سبب شده است تا امکانات خدماتی بسیار زیادی برای رفاه حال مسافران شکل گیرد. پس مطمئناً اجاره ویلا در شمال کار سختی نخواهد بود و گزینه‌های زیادی مانند هتل، متل، سوئیت، آپارتمان، ویلا و حتی منازل شخصی در نقاط مختلف شهری و روستایی دست شما را در انتخاب محل اقامت باز گذاشته‌اند؛ اما اگر دقت کافی را برای اجاره ویلا نداشته باشید ممکن است مشکلات و دردسرهایی به بار آید که سفر را به کام شما و هم‌سفرانتان تلخ کند.

حتماً تاکنون در سفر به شمال با دلال‌های اجاره سوئیت و ویلا روبرو شده‌اید. آیا اعتماد کردن به آن‌ها و اجاره سوئیت از این طریق کار درستی است؟

شاید بپرسید چرا اعتماد کردن و اجاره ویلا شمال از طریق دلال‌ها کار درستی نیست؟ برای رسیدن به پاسخ سؤال حتماً در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا چند نمونه از مشکلات احتمالی و رایج را با هم بررسی کنیم.

مشکلات و دردسرهای اجاره ویلا شمال از طریق افراد نامطمئن

• پول زور در ایام تعطیل سال!

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است در چنین شرایطی با آن روبرو شوید درخواست اجاره‌بها بسیار زیاد و نامعقول از جانب صاحب ویلاست. به خصوص اگر در ایام خاص و تعطیلات رسمی به شمال سفر کرده باشید. چراکه در این ایام اجاره ویلا در شمال و یا یافتن سوئیت به علت ازدحام و شلوغی کمی دشوار است؛ و صاحبان ویلا از این فرصت برای گرفتن اجاره‌های نامتعارف و غیرعقلانی استفاده می‌کنند.

• حرف زور، وقت تخلیه ویلا!

از دیگر مشکلاتی که می‌تواند هنگام اجاره ویلا شمال برایتان دردسرساز شود اظهارات افراد سودجو مبنی بر خرابی در وسایل ویلا و یا سرقت از اموال ویلاست. در این موارد حتماً پیش از تحویل گرفتن و تحویل دادن ویلا تک‌به‌تک وسایل و تأسیسات ویلا را با صاحب ویلا چک کنید تا از مشکلاتی این‌چنینی در امان بمانید.

ویلای بی‌صاحب!

ویلاها با هویت غیرواقعی هم یکی دیگر از مشکلات رایج اجاره ویلا در شمال است. ممکن است صاحب ویلا عکس‌هایی از ویلا به شما نشان دهد ولی واقعیت با چیزی که شما در عکس‌ها دیدید تفاوت داشته باشد.

• فقط مونده بود مریض هم بشیم!

همچنین معمولاً در چنین معامله‌هایی ممکن است به ویلاهایی برخورد کنید که از نظر بهداشت و تمیزی موردقبول شما نباشند؛ اما به دلیل شلوغی و ترس از پیدا نکردن ویلای مناسب مجبور به اجاره ویلا و پرداخت هزینه‌ی هنگفتی شوید که حتی کمترین میزان رضایت را از آن نداشته‌اید و در عین حال سلامت خود و هم‌سفرانتان به خطر بیافتد.

تمام این موارد می‌تواند از کیفیت سفرتان بکاهد. پس اگر نمی‌خواهید با چنین دغدغه‌هایی کام خود و هم‌سفرانتان را تلخ کنید. حتماً از روش‌های جایگزین و اصولی برای اجاره ویلا شمال استفاده کنید.

شما می‌توانید یک سفر گروهی را با رزرو یا خرید تور شمال برای خود و دوستانتان تدارک ببینید و هیچ دغدغه‌ای بابت امکانات و خدمات سفر نداشته باشید. خرید تور شمال یک گزینه خوب و مقرون‌به‌صرفه برای تجربه‌ی یک سفر هیجان‌انگیز به شمال است ولی ممکن است شما جز آن دسته از افرادی باشید که تمایل دارند خود برای سفرشان برنامه‌ریزی کنند و همراه شدن با تور شمال چندان جذابیتی برایشان ندارد.

خب در این صورت فقط کافی ست پیش از سفر به چند سؤال ساده پاسخ دهید و بعد برای رزرو هتل یا اجاره ویلا شمال از طریق سایت‌هایی که در این زمینه مشغول به کارند اقدام کنید. البته حواستان باشد که به هر سایتی نمی‌شود اعتماد کرد پس حتماً دنبال بهترین سایت اجاره ویلا و اقامتگاه باشید.

تعداد روزی که می‌خواهید در شهر مقصد اقامت داشته باشید را مشخص کنید. می‌خواهید ویلا ساحلی باشد یا جنگلی؟ آیا قصد دارید چند روزی را در روستا اقامت کنید؟ در غیر این صورت تمایل دارید در حومه شهر باشید و یا مرکز شهر؟

بعد از پاسخ به این سؤالات بودجه‌ای که برای اقامت در نظر دارید را مشخص کنید و مطابق با تمام این موارد بدون کوچک‌ترین مشکلی با خیال راحت به جستجو و رزرو اقامتگاه بپردازید.

سایت‌هایی که در زمینه رزرو ویلا و سوئیت فعالیت دارند این امکان را به شما می‌دهند که در خانه خودتان بنشینید و بدون کوچک‌ترین اتلاف وقتی به کارهای پیش از سفرتان رسیدگی کنید. فقط کافی ست وارد سایت شوید و با خیال راحت شهر مقصد را انتخاب کنید مثلاً برای اجاره ویلا گزینه‌هایی مانند اجاره ویلا رامسر، اجاره ویلا ساری، اجاره ویلا بابلسر و ... می‌تواند از موارد انتخابی شما باشد. روز ورود و خروج خود از ویلا را تعیین کنید. سایر فیلترهای موردنظرتان را اعمال کنید و از بین ده‌ها مورد موجود به بررسی و انتخاب بپردازید.

سفر به سلامت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین