کد خبر: ۶۱۳۷۰۷
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵

جزئیات دستگیری ۱۴ نفر از کارکنان شهرداری رودهن

رئیس حوزه قضائی بخش رودهن ضمن تایید دستگیری ۱۴ نفر از کارکنان شهرداری رودهن گفت: از این ۱۴ نفر، ۳ نفر با قرار وثیقه آزاد و ۱۱ نفر دیگر تحت قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا تقیان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازداشت شهردار و یکی از اعضای شورای شهر رودهن اظهار داشت: پیرو گزارش های مردمی و اعلام نارضایتی مردم و بازدیدهایی که صورت گرفته از ساخت و سازهای غیرمجاز متوجه شدیم این ساخت و سازهای غیرمجاز با هدایت شهرداری و عوامل شهرداری صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ما از طریق حفاظت اطلاعات وزارت اطلاعات به موضوع ورود پیدا کردیم بیان کرد: پس از تحقیقات مشخص شد این افراد برای هر باب ساخت حدود 400 میلیون ریال رشوه دریافت می کردند و به حساب شخصی واریز و مجوز ساخت و ساز صادر می کردند.

دستگیری 4 کارمند شهرداری و یک کارمند دفتر اسناد رسمی در رودهن؛ متهمان مرتکب جعل و اخذ رشوه شده بودند

رئیس حوزه قضایی بخش رودهن تصریح کرد: بر این اساس 14 نفر از عوامل شهرداری رودهن در خصوص پرونده ساخت و ساز های غیرمجاز در بخش رودهن بازداشت و تفهیم اتهام شدند که از این 14 نفر، 3 نفر با قرار وثیقه آزاد و 11 نفر دیگر تحت قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

تقیان با اشاره به اینکه شهردار و یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رودهن جزو متهمان هستند گفت: از این افراد بازداشت شده، شهردار و یکی از اعضای شورای اسلامی شهر جزو متهمان هستند و دیگر افراد کارمندان واحدهای فنی و شهرسازی، املاک و مالی هستند.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ ارتشا کامل مشخص نیست اما افراد تاکنون به دریافت حدود 40 میلیارد ریال وجه نقد و مقداری زمین و آپارتمان در رودهن، تهران و مشهد اغراق کردند که در حال حاضر تحقیقات تکمیلی ادامه دارد و به دنبال شناسایی اموال نامشروعی که این افراد به دست آوردند هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین