کد خبر: ۶۱۳۸۶۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

هدف آلگری؛ سرمربیگری منچستریونایتد

سرمربی پیشین تیم فوتبال یوونتوس چشم به سرمربیگری شیاطین سرخ دارد.
هدف آلگری؛ سرمربیگری منچستریونایتد
آفتاب‌‌نیوز :

نشریه انگلیسی «گاردین» گزارش داد ماسیمیلیانو آلگری که در حال یادگیری زبان انگلیسی است، هدفش سرمربیگری در لیگ برتر انگلیس است و طبق اطلاعات به دست آمده او به دنبال سرمربیگری منچستریونایتد است، البته به شرطی که مدیران این باشگاه انگلیسی اقدام به اخراج اولگنار سولسشایر کنند. تیم‌ تحت‌هدایت این سرمربی نروژی شروع خوبی در فصل جدید لیگ برتر انگلیس نداشته و از هفت بازی اول خود تنها 9 امتیاز کسب کرده و رده دهم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها جای دارد.

آلگری 52 ساله که در پایان فصل گذشته پس از تصاحب 5 قهرمانی در سری A، چهار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا با یوونتوس به حضور پنج ساله‌اش در این تیم پایان داد، شب گذشته (سه‌شنبه) در لندن بود و دیدار تیم‌های تاتنهام و بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را از نزدیک تماشا کرد.

طبق گزارش «گاردین»، مدیران منچستریونایتد در حال حاضر قصد اخراج سولسشایر که در ماه مارس قرارداد سه ساله‌ای را با این باشگاه امضا کرد را ندارند اما آلگری یکی از از دو یا سه گزینه‌ آنها برای پست سرمربیگری شیاطین سرخ در صورت اخراج اولگنار است.

گفته می‌شود آلگری حتی اگر منچستریونایتد نتواند در پایان فصل سهمیه حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، حاضر است هدایت این تیم انگلیسی را برعهده بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین