کد خبر: ۶۱۴۰۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
رحمانی‌فضلی گفته "تجمعات و اعتراضات در کشور ۴۰ درصد کم شده"

وزیر کشور: رضایتمندی مردم بالاتر نرفته اما به‌خاطر اسلام، انقلاب، رهبری و امنیت تحمل می‌کنند

وزیر کشور گفت: امنیت از مهمترین مسائل امروز کشور است که مرکز ثقل آن مسائل اقتصادی است. امروز باید بر روی حوزه اقتصادی کار کنیم و قوی شویم که اگر هم دشمن خواست بیشتر تحریم کند تحریم‌ها بی‎اثر باشد.
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالرضا رحمانی فضلی، شامگاه پنج‌شنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان فارس در شیراز افزود: امروز دشمن ما را تهدید اقتصادی می‌کند و اگر بتوانند یک لحظه هم رحم نخواهند کرد و اگر کاری نمی‌کنند علتش این است که نمی‌توانند.

او اظهار داشت: بنابر این امنیت داخل و خارج به مسائل اقتصادی بستگی دارد و باید بتوانیم در داخل کشور رضایت‌مندی عمومی را ناشی از مسائل اقتصادی تامین کنیم ، باید از این سنت‌ها در جهت حل مشکلات اقتصادی کشور استفاده مطلوب کنیم.

وزیر کشور: تجمعات و اعتراضات در کشور 40 درصد کم شده/ رضایتمندی بالاتر نرفته اما مردم به خاطر اسلام، انقلاب، رهبری و امنیت کشور تحمل می‌کنند

وی افزود: مردم به خاطر اسلام، رهبری و کشور سختی‌ها را تحمل می‌کنند و در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۰ درصد تجمعات و اعتراضات در کشور کم شده است، البته رضایتمندی بالاتر نرفته اما مردم به خاطر اسلام، انقلاب، رهبری و امنیت کشور تحمل می‌کنند.

وزیر کشور اضافه کرد: اکنون بزرگترین نارضایتی مردم مسائل اقتصادی است و برای داشتن استقلال در دنیا باید مسائل اقتصادی را حل کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
3
2
جناب وزیر کشور مردم ایران خیلی دانا و فهمیده هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
2
1
آقای رحمانی فضلی شما نباید امروز به فکر درست کردن نظام اقتصادی باشی این درست کردن بایستی همیشگی باشه بصورت مستمر ... این مساله که مقطعی نیست...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین