کد خبر: ۶۱۴۱۹۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

لوو به جنجال میان نویر و تراشتگن پایان داد

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان به جنجال به وجود آمده میان دو دروازه بان ملی پوش پایان داد.
لوو به جنجال میان نویر و تراشتگن پایان داد
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از آس، پس از چند هفته بحث میان مارک آندره تراشتگن و مانوئل نویر و صحبت های جنجالی اولی هوینس علیه دروازه بان بارسلونا، یواخیم لوو در این رابطه میانجیگری کرد تا این مشکل برای تیم ملی آلمان حل شود.

سرمربی ژرمن ها در نشست خبری برای دو بازی دوستانه آینده مانشافت گفت: ما خوش شانس هستیم که دو دروازه بان بزرگ در سطح جهانی به نام های تراشتگن و نویر در اختیار داریم. همچنین می توانیم از دو دروازه بان فوق العاده به نام های تراپ و لنو نیز بهره ببریم. آن ها نیز می توانند در سطح بالا بازی کنند. به همین خاطر هیچ نگرانی در این پست ندارم.

سرمربی آلمانی در پایان افزود: تراشتگن در دورتموند برابر آرژانتین بازی خواهد کرد و نویر دروزاه بان ما در تالین مقابل استونی است.

لوو ۲۳ بازیکن را برای دیدار دوستانه مقابل آرژانتین (هفدهم مهر) و استونی (مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰) دعوت کرد. در میان این بازیکنان نام تونی کروس هم دیده می شود. او که جزو بازیکنان اصلی تیم ملی آلمان محسوب می شود توانسته است دوباره در بهترین سطح خود برای رئال مادرید بازی کند.

مای هاورتز، بازیکن بایرلورکوزن و سرگی گنابری که در لیگ قهرمانان اروپا برابر تاتنهام پوکر کرد(چهار گل به ثمر رساند) از جمله بازیکنان برجسته این فهرست هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین