کد خبر: ۶۱۴۲۸۹
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۵

کارشناسی داوری دیدار شهر خودرو و پرسپولیس

حیدر سلیمانی اعتقاد دارد که داور دیدار تیم‌های شهر خودرو و پرسپولیس با وجود دو اشتباه، قضاوت خوبی داشته است.
آفتاب‌‌نیوز :

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار تیم‌های شهر خودرو و پرسپولیس که با پیروزی یک بر صفر شهر خودرو به پایان رسید، گفت: حیدری قضاوت خوبی داشت و حضورش در زمین کمتر حس می‌شد، رفتارش مدیرانه بود و بازیکنان را به آرامش دعوت می‌کرد.

او ادامه داد: در دقیقه ۱۳ مهاجم پرسپولیس شوتی زد که در محوطه جریمه به دست بازیکن شهر خودرو خورد. اما چون به اصطلاح فوتبالی دست او کاملا بسته و فضایی اشغال نکرده بود پس پنالتی نبود.

کارشناسی داوری دیدار شهر خودرو و پرسپولیس

حیدری اضافه کرد: در دقیقه ۲۱ خطای فرشاد فرجی روی مهدی ترابی باعث شد او به درستی کارت زرد اول را بگیرد چون از پرسپولیس سلب موقعیت کرده بود. همچنین در دقیقه ۳۶ سیامک نعمتی به خاطر خطایی مشابه کارت زرد گرفت که تصمیم داور این‌جا هم درست بود. اما در دقیقه ۶۴ فرجی باز هم روی ترابی خطا کرد و جلوی موقعیت خطرناک پرسپولیس را گرفت و به همین دلیل او باید کارت زرد دوم را دریافت می‌کرد و از بازی اخراج می‌شد اما حیدری به او کارتی نداد.

این کارشناس داوری در پایان بیان کرد: در دقیقه ۷۸ هم مدافع شهر خودرو با تکل توپ را به کرنر فرستاد. حیدری ابتدا کرنر اعلام کرد اما بعد از اعتراض بازیکنان و نیمکت‌نشینان شهر خودرو و همچنین مشورت با کمک داور رای خود را عوض و ضربه دروازه اعلام کرد که این تصمیم او اشتباه بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین