کد خبر: ۶۱۴۴۶۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶

کشف ۲۹ دستگاه گوشی و تبلت سرقتی در محدوده خزانه

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری یک مالخر اموال سرقتی و کشف ۲۹ دستگاه گوشی سرقتی در بازرسی از مخفیگاه وی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در پی دستگیری تعدادی سارق گوشی همراه توسط ماموران کلانتری ۱۶۰ خزانه به دست آمد که سارقان، گوشی های سرقتی را به مالخری در محدوده خزانه می فروشند.

وی بیان داشت: محل اعلامی از سوی سارقان به طور مستمر تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت و مشخص شد که خبر صحت دارد و مالخری گوشی های سرقتی را از سارقان به قیمت بسیار پایین تر از قیمت واقعی می خرند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که تعدادی افراد مشکوک به این محل ها تردد دارند و مالخری، اموال سرقتی را خریداری و در همین محل نگهداری می کنند. نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از این محل در دستور کار قرار گرفت.

سرکلانتر هفتم عنوان کرد: در یک عملیات پلیسی مالخر مذکور دستگیر و در بررسی از این محل ها تعداد ۲۶ دستگاه موبایل، ۳ دستگاه تبلت و ۱۰ عدد باطری موبایل و ۱۳ عدد رم سرقتی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه مالخر اموال سرقتی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، بیان داشت: ارزش ریالی کالای کشف شده توسط کارشناسان مبلغ ۲۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین