کد خبر: ۶۱۴۵۱۷
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۳
مجازات سنگین ۴ آدم‌ربای خشن

با قمه به جانم افتادند و بعد لباس‌هایم را درآوردند و فیلم گرفتند!

دادگاه، چهار متهم را که در پی اختلاف با جوانی او را ربوده، تهدید به قتل کرده و از وی فیلم‌برداری کرده بودند، به حبس‌های طولانی‌مدت محکوم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

این چهار متهم در پی شکایت سه جوان بازداشت شدند که مدعی بودند در حال درست‌کردن کباب مورد سرقت قرار گرفته‌اند. اولین شاکی پرونده که خودش به دلیل درگیری در پرونده دیگری بازداشت شده بود، بعد از انتقال به دادگاه گفت: من با دوستانم در فضای سبز داشتم کباب درست می‌کردم که متهمان به نام‌های میثم، سپهر، کامران و سعید با قمه به جان ما افتادند و با تهدید به قتل هرچه داشتیم بردند، بعد هم لباس‌هایم را درآوردند و از من فیلم گرفتند و تهدید کردند که فیلم را پخش می‌کنند. البته یک نفر دیگر هم با آن‌ها بود که متواری است. سپس دو شاکی دیگر جزئیاتی از این حادثه را توضیح دادند و گفتند: متهمان از اراذل‌واوباش محل هستند و سال‌هاست که همین کار‌ها را می‌کنند و پرونده هم دارند.

ما از خانواده ضعیفی هستیم و همه دارایی ما یک ماشین شریکی بود که سارقان آن را می‌خواستند. بعد هم هرچه پول و شیء قیمتی داشتیم برداشتند و بردند. آن‌ها همیشه مست می‌کنند و در خیابان با تهدید از مردم باج می‌گیرند. شاکی سوم نیز گفت: آن‌ها ابتدا یوسف، شاکی اول پرونده را با خود بردند و بعد به سراغ ما آمدند و ما را به‌زور سوار ماشین کردند و با خود بردند. قضات شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران بعد از شنیدن اظهارات شکات، متهمان را به جایگاه فراخواندند.

با قمه به جانم افتادند و بعد لباس‌هایم را درآوردند و فیلم گرفتند!

هر چهار متهم اتهام را رد کردند و گفتند آنچه اتفاق افتاده یک درگیری ساده بوده و بعد با هم آشتی کرده‌اند.

قضات با توجه به مدارک موجود در پرونده، فیلم‌ها و عکس‌های ضبط‌شده متهم ردیف اول را به اتهام آدم‌ربایی سه نفر، تهدید به قتل، ایجاد رعب و وحشت و ایراد ضرب‌وجرح عمدی سه شاکی پرونده جمعا به ۴۵ سال حبس و شلاق و دیه محکوم کردند. متهم ردیف دوم به اتهام دو فقره آدم‌ربایی و ایراد ضرب‌وجرح به ۲۰ سال حبس و شلاق، متهم ردیف سوم به ۱۴ سال حبس و شلاق و متهم ردیف چهارم به دوسال‌ونیم حبس و شلاق محکوم شدند. متهمان همچنین درخصوص ایراد ضرب عمدی به پرداخت دیه نیز محکوم شدند.

منبع: شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین