کد خبر: ۶۱۴۵۴۴
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

سیلاب در سیستان و بلوچستان/ مسدود شدن 9 مسیر ارتباطی

مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه‌های محلی از شب گذشته تاکنون سبب بسته شدن ۹ راه ارتباطی در جنوب این استان شده است.
سیلاب در سیستان و بلوچستان/ مسدود شدن 9 مسیر ارتباطی
آفتاب‌‌نیوز :

عبدالرحمن شهنوازی شنبه‌شب اظهار داشت: جلگه چاه هاشم به چاه اسحاق،جلگه چاه هاشم دلگان به ایرانشهر، مهرستان به سرباز، مهرستان به هیدوچ، مهرستان به ایرانشهر، مهرستان به ایرندگان، خاش به سوران و سوران به پسکوه، خاش به سنگان و پسکوه به خاش راه‌های بسته شده سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: تلاش راهداران برای بارگشایی مسیرها ادامه دارد.
وی از مردم خواست با توجه به تداوم بارندگی ها از تردد در حاشیه رودخانه‌های محلی اجتناب کنند.

فرماندار خاش نیز از بسته شدن چند راه ارتباطی این شهرستان خبر داد و گفت: شدت بارندگی بویژه منطقه سنگان و حاشیه تفتان سبب طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب شده است.

فرماندار شهرستان قصرقند نیز ظهر امروز به خبرنگار ایرنا گفت: براثر بارندگی‌های فصلی و طغیان رودخانه راه ارتباطی ۴۰ روستا که از بستر رودخانه کاجو می گذرد بسته شده است.

اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان اواخر هفته گذشته از ورود سامانه بارشی و جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه ها خبر داده و تاکید کرده بود: مردم مناطق جنوبی و مرکزی استان در زمان شروع بارش ها از تردد در مسیر و حاشیه رودخانه ها و ارتفاعات اجتناب کرده و مراقب رعد و برق و صاعقه باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین