کد خبر: ۶۱۴۵۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
آگهی/ امروز بخر یک سال بعد تسویه کن

فروش اقساطی لوازم خانگی بوش

یخچال فریزر، فر، اجاق گاز، مخلوط کن و غذاساز، همگی با کار بی عیب و کامل خود باعث می شوند تا آشپزخانه‌ای آرام و بدون تنش داشته و از انجام شدن فوری کارهای خود احساس رضایت کنید.
آفتاب‌‌نیوز :

خانه بوش، تنها ارائه دهنده طرح فروش اقساطی لوازم خانگی بوش به صورت بدون بهره در کشور است و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بهترین لوازم خانگی از برند معتبر بوش را در خانه خود داشته باشید.

چرا برند بوش را برای خرید لوازم خانگی انتخاب کنم؟

فروش اقساطی لوازم خانگی بوش

زیبایی و دل انگیز بودن محیط خانه، به عوامل زیادی بستگی دارد. اما مسلما لوازم خانگی از مهم ترین آن عوامل هستند. لوازم خانگی از دو جهت بر حس و حال و بهبود فضای داخل خانه تأثیر می گذارند:

کیفیت و زیبایی!

لوازم خانگی با کیفیت و مرغوب، با عملکرد بی عیب و نقص خود، نیازهای شما را به خوبی برطرف کرده و باعث می شوند تا از بابت انجام شدن امورات منزل، خاطر آسوده باشید.

فروش اقساطی لوازم خانگی بوش

هنگامی که در انتهای روز با خستگی فراوان به آشپزخانه آمده و با انبوهی از ظرف‌های کثیف مواجه می شوید، ماشین ظرفشویی شما، آنها را با بهترین شکل می‌شوید و تمیز و درخشان به شما تحویل می دهد. حس رضایت و آسودگی پس از آن وصف ناشدنی است چرا که ظرف های کثیف شما در مدت چند دقیقه شسته و خشک شده اند، و اینک، آماده استفاده برای روز بعد هستند.

هنگامی که نیاز به نظافت منزل دارید، لوازم خانگی مانند جارو برقی و بخار شو، به کمک شما می آیند و اگر کار خود را با کیفیت بالا انجام دهند، آسوده خاطر خواهید بود که نظافت منزل شما در مدت کوتاهی به پایان می رسد و محیط خانه پاکیزه، خلوت و آرام خواهد بود.

یخچال فریزر، فر، اجاق گاز، مخلوط کن و غذاساز، همگی با کار بی عیب و کامل خود باعث می شوند تا آشپزخانه‌ای آرام و بدون تنش داشته و از انجام شدن فوری کارهای خود احساس رضایت کنید.

وجود چنین خدمتگزاران ماشینی در خانه، حس آرامش و آسودگی خاصی را ایجاد می کنند. چرا که زندگی امروز به اندازه ای پر مشغله و پر تنش است که به شما اجازه نمی دهد زمان زیادی را صرف انجام امور خانه نمایید.

از طرفی کلنجار رفتن با لوازم خانگی بی کیفیت، برای رفع مشکلات آنها، تنها وقت ارزشمند شما را تلف می کند و باعث می شود تا در پایان، کارهای شما را نیمه کاره رها بمانند. بنابراین خرید لوازم خانگی با کیفیت، در نهایت باعث آرامش بیشتر شما و پیشرفت سریع کارهای روزمره خواهد شد.

از سویی دیگر، زیبایی و ظرافت لوازم خانگی، چیدمان خانه شما را چشم نواز و شیک، جلوه می دهد. اکثر لوازم خانگی در تم های رنگی خنثی، مانند نقره ای یا سیلور، مشکی و سفید ساخته می شوند و از این رو به راحتی می توان آنها را با سایر لوازم خانگی و مبلمان منزل هماهنگ نموده تا چشم اندازی زیبا و جذاب به وجود بیاید.

لوازم خانگی بوش بهترین‌های جهان را از ما بخواهید!

فروش اقساطی لوازم خانگی بوش

شرکت آلمانی بوش با ده‌ها سال سابقه تولید لوازم خانگی همچون ماشین لباسشویی بوش، یخچال و فریزر، جارو برقی، ماشین ظرفشویی بوش، اجاق گاز و فر، هود، کولرگازی و سایر لوازم خانگی کوچک و بزرگ، به عنوان یکی از معتبر ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در سطح جهان شناخته می شود.

لوازم خانگی بوش، به کیفیت بالای ساخت، دوام و ماندگاری طولانی، کارکرد مطلوب و رضایت بخش و طراحی مستحکم و زیبا، معروف هستند. این عوامل سبب شده است خرید لوازم خانگی بوش، متقاضیان زیادی در کشورمان داشته باشد.


بسیاری از خانواده ها مایل به خرید اقساطی لوازم خانگی بوش هستند، چرا که طبق نظر اکثر آنان، یکی از بهترین و مطمئن ترین برندهای لوازم خانگی است و ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

خانه بوش، ارائه کننده طرح فروش اقساطی لوازم خانگی بوش

خانه بوش با ارائه طرح فروش اقساطی بدون بهره این امکان را برای همه خانواده ها فراهم کرده است تا لوازم خانگی مورد نیاز خود را از برند بوش تهیه کنند و هزینه آن را به صورت اقساطی بپردازند.

خانه بوش فعالیت خود را با فروش اقساطی به کارکنان چندین نهاد و سازمان دولتی، آغاز کرد. هم اکنون نیز ساکنین شهرستان ها نیز می توانند از طرح فروش اقساطی لوازم خانگی بوش، بهره مند شوند.

در طرح فروش اقساطی لوازم خانگی بوش، معمولا نیمی از هزینه محصولات در ابتدا دریافت شده و مابقی آن طی سه فقره چک، پرداخت می شود.

ارائه کنندگان فروش اقساطی لوازم خانگی، معمولا درصد مشخصی را به قیمت محصولات اضافه می کنند که این مبلغ را به عنوان سود فروش قسطی در نظر می گیرند. افزایش مبلغ لوازم خانگی برای بسیاری از خانواده ها مشکل ساز است، چرا که قیمت لوازم خانگی به خودی خود بالاست.

اما خانه بوش با ارائه طرح فروش اقساطی بدون بهره، این امکان را برای شما فراهم کرده است که با پرداخت مبلغ اصلی محصول آن را با اقساط بلند مدت خریداری نمایید.

با مراجعه به وب‌سایت خانه بوش می‌توانید انواع محصولات بوش را به همراه مشخصات مشاهده کرده و با تماس تلفنی یا گفتگو با پشتیبان آنلاین، سوالات خود را در مورد شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی بوش، مطرح نمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
0
0
افتادین به تبلیغات؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
0
2
غیر بوش بخر هر سال بخر
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین