کد خبر: ۶۱۴۶۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷

عذرخواهی علیفر از بینندگان تلویزیون/ هیچ جا نمی‌روم و در کشورم می‌مانم

من هیچ جا نرفته‌ام و هیچ جا هم قرار نیست بروم. من فرزند ایران هستم و تا نفس می‌کشم به خاک مقدس سرزمینم وفادارم و افتخار می‌کنم که از طریق سیمای جمهوری اسلامی ایران با مردم کشورم در ارتباط هستم.
عذرخواهی علیفر از بینندگان تلویزیون/ هیچ جا نمی‌روم و در کشورم می‌مانم
آفتاب‌‌نیوز :

بینندگان تلویزیون چند هفته است که صدای سرهنگ علیفر را نشنیده‌اند. آخرین باری که گزارشی از او شنیده شد، بازی لوانته و رئال مادرید در بیست و سوم شهریورماه بود که سرهنگ سیدجلال حسینی را بازیکن خط میانی لوانته اعلام کرد.

این گاف آنقدر عجیب بود که شبکه ورزش در اقدامی که برای اولین بار رخ داد، به صورت رسمی اعلام کرد که علیفر را از گزارشگری محروم خواهد کرد. علیفر هم بلافاصله به این تصمیم مدیران شبکه ورزش واکنش نشان داد و گفت از آنور آب پیشنهاد دارد و حالا که سازمانش با او بی‌مهری کرده، ایران را ترک می‌کند.

حالا ۲۰ روز پس از آن صحبت‌ها، علیفر همچنان ایران است و به نظر به‌زودی گزارش کردن فوتبال در تلویزیون ایران را از سر خواهد گرفت. دیروز سایت شبکه ورزش مصاحبه‌ای از او منتشر کرد که نشان می‌دهد شرایط برای بازگشت سرهنگ مهیا شده.

علیفر در این مصاحبه رسماً به خاطر اشتباهش عذرخواهی کرده: «در بازی رئال مادرید و لوانته به دلیل اطلاعات غلطی که از یک سایت خارجی گرفتم، به اشتباه نام سید جلال حسینی را در ترکیب تیم لوانته اعلام کردم. البته در نیمه دوم متوجه اشتباه خود شدم و آن را تصحیح کردم اما الان لازم است یک بار دیگر از بینندگان و فوتبال‌دوستان عذرخواهی کنم. همه ما باید تلاش کنیم تا اطلاعات دقیق و درست به مردم بدهیم و من هم در طول سال‌های گزارشم همین رویه را داشته‌ام.»

او خروجش از ایران را هم تکذیب کرده: «من هیچ جا نرفته‌ام و هیچ جا هم قرار نیست بروم. من فرزند ایران هستم و تا نفس می‌کشم به خاک مقدس سرزمینم وفادارم و افتخار می‌کنم که از طریق سیمای جمهوری اسلامی ایران با مردم کشورم در ارتباط هستم.»

 

منبع: ایران‌ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
navid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
این توهین آخری ایشون، سنگین تر از همه موارد قبلیه. چرا با مردم صداقت ندارن. ایشون که سفت و سخت داشت میرفت. اونجا نخواستنش، حالا شد وفادار به خاک مقدس سرزمین ایران!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین