کد خبر: ۶۱۴۶۸۷
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴

سیتی 0- وولوز 2؛ شوک سنگین به لیگ برتر

منچسترسیتی در دیداری خانگی برابر وولوز با دو گل مغلوب شد تا اکنون فاصله اش با لیورپول صدرنشین به هشت امتیاز افزایش یابد.
آفتاب‌‌نیوز :

منچسترسیتی در اتحاد میزبانی از وولوز را برعهده داشت. جدالی بین تیم های دوم و پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس. سیتی با اطلاع از برتری لیورپول و افزایش فاصله با این تیم به 8 امتیاز، محکوم به پیروزی و کسب سه امتیاز بود و در سوی مقابل، وولورهمپتون که فصل را خوب شروع نکرده، به دنبال کسب حداقل امتیاز بود.

سیتی کار را مطابق انتظار هجومی شروع کرد و خیلی زود می توانست توسط آگوئرو به گل برسد ولی مدافعان وولوز توپ را بلوکه کردند. کمی بعد شوت استرلینگ می توانست سیتی را به گل برساند و این بار هم دخالت مدافعان مانع شد.

پس از این دو حمله، وولوز حملات پردامنه ای روی دروازه سیتی تدارک دید. دقیقه 5 کوترونه در مصاف تک به تک با ادرسون ضربه اش را به بدترین شکل ممکن زد و توپ با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 16 مدافعان سیتی شوت بازیکن وولوز را برگشت دادند و یک دقیقه بعد رائول خیمنز ستاره مکزیکی وولوز در مصاف تک به تک با ادرسون نتوانست موفق عمل کند. فرناندینیو ابتدا با پرت کردن خود توپ را برگشت داد و در ریباند نیز ضربه کوترونه با برخورد به فرناندینیو راهی اوت شد.

دقیقه 21 خیمنز بار دیگر با ادرسون تک به تک شد ولی تعلل او باعث شد تا گلر سیتی توپ را مهار کند.

سیتی دقیقه 38 می توانست به گل برسد ولی ضربه سر آگوئرو را مدافع وولوز از مقابل دروازه دور کرد. دقیقه 44 شوت واکر از بیرون محوطه جریمه را روی پاتریسیو گلر وولوز با شیرجه ای مناسب در اختیار گرفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

نیمه دوم سیتی برای زدن گل برتری به زمین آمد ولی در یک ربع ابتدایی بازی تقریبا متعادل دنبال شد و هر دو تیم موقعیت هایی نه چندان جدی خلق کردند که نتیجه ای نداشت.

سیتی دقیقه 67 دو بار تا آستانه گلزنی هم پیش رفت. ابتدا ضربه کاشته داوید سیلوا به تیر افقی برخورد کرد و چند ثانیه بعد پس از چند رفت و برگشت سیلوا در دهانه دروازه اقدام به شوتزنی کرد ولی توپ با اختلافی اندک از روی دروازه راهی اوت شد.

سیتی فشار را مضاعف کرده بود و دقیقه 75 بار دیگر شانس خوبی برای گلزنی به دست آورد. نفوذ کانسلو از راست و پاس به عقب او به برناردو رسید اما ضربه بغل پای او را مدافعان از مقابل دروازه برگشت دادند و روی ریباند هم دروازه بان وولوز موفق تر از آگوئرو عمل کرد.

دقیقه 80 و بر خلاف روند بازی وولوز به گل رسید. رائول خیمنز از میانه زمین، روانه دروازه سیتی شد و در مسیر خود با یک لایی، اوتامندی را از پیش رو برداشت و با یک پاس عرضی آداما ترائوره را با ادرسون تک به تک کرد تا بغل پای فنی این بازیکن، گل اول بازی را به همراه داشته باشد.

دو دقیقه بعد کانسلو شانس خود برای گلزنی را با یک شوت زمینی از راه دور امتحان کرد ولی توپ پس از برخورد به مدافعان به شکلی خطرناک راهی کرنر شد.

سیتی در دقایق باقیمانده و به خصوص در 5 دقیقه وقت اضافه حملات گسترده ای روی دروازه وولوز داشت اما دقیقه 94 بازهم میهمان بود که به گل رسید.

این بار هم رائول خیمنز و یک ضدحمله، پایه گذار گل شد. آداما در مصاف تک به تک با ضربه ای دقیق تیر خلاص را به تیم پپ وارد کرد و با تکمیل دبل خود، سه امتیاز تاریخی را به حساب تیمش واریز کرد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین