کد خبر: ۶۱۴۶۸۸
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸

گواردیولا: خوب نبودیم اما تازه اوکتبر است

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی مدعی شد هنوز راهی طولانی تا پایان فصل باقی مانده است.
آفتاب‌‌نیوز :

سیتی امروز در خانه خود با دو گل مغلوب ولورهمپتون شد تا فاصله آنها با لیورپول در صدر جدول به هشت امتیاز برسد. پپ گواردیولا اعتراف کرد امروز تیمش نمایش خوبی ارائه نداده و نتوانسته در سطح همیشگی خود بازی کند، اما هنوز راه زیادی تا پایان باقی مانده است.

پپ گواردیولا گفت: "روز بدی بود اما این اتفاقات گاهی رخ می دهد. ما بازی را خوب شروع کردیم اما در نیمه دوم دو بار توپ را از دست دادیم و اینگونه دروازه ما باز شد و در ادامه بازی دیگر کمی عصبی شدیم. گاهی اوقات بازیکنان عصبی می شوند و این اتفاق در فوتبال رخ می دهد اما در ادامه فصل بازی های زیادی پیش روی ما باقی مانده است.

ما در بهترین شرایط خود نبودیم و روی ضد حملات سریع حریف نیز دو بار دروازه ما باز شد. شانس های گلزنی هم داشتیم اما روز بدی بود و در نهایت مغلوب شدیم. ما روند خوبی در جریان بازی نداشته و از این نظر مشکل داشتیم. ما تیمی هستیم که با روشی خاص بازی می کنیم اما گاهی روز بدی در فوتبال رقم می خورد. هنگامی که برنده بازی های خود می شوید به دیدارهای بعدی فکر می کنید. اکنون ما استراحت بازی های ملی را در پیش رو داریم، در ادامه نیز باید به فکر بازی های بعدی باشیم.

امروز ما در سطح خودمان نبودیم اما نمایش های سیتی در بازی های قبلی خوب بود. فاصله با صدر جدول زیاد است و لیورپول هنوز امتیازی از دست نداده است، اما حالا زمان بازگشت است. نتایج سیتی وضعیت ما را در جدول نشان می دهد، اما ما در ماه اکتبر هستیم و مسیری طولانی پیش رو داریم."

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین