کد خبر: ۶۱۴۷۶۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳

دبیر جشنواره جهانی فجر تغییر کرد!

رضا میرکریمی بعد از چهار دوره دبیری جشنواره جهانی فیلم فجر، از این سِمت کنار رفت.
دبیر جشنواره جهانی فجر تغییر کرد!
آفتاب‌‌نیوز :

رضا میرکریمی بعد از چهار دوره دبیری جشنواره جهانی فیلم فجر در پنج دوره برگزاری مستقل این رویداد از جشنواره فیلم فجر و عملکردی که مخالفانش در تحلیل آن از کم اثر بودن و عدم سیاستگذاری صحیح برای گام برداشتن در مسیر جهانی شدن سینمای ایران از محمل این جشنواره با انتخاب فیلم‌های ضعیف و وجود ابهام‌هایی در نحوه هزینه کرد بودجه، سخن می راندند، از این سِمت کنار رفت. رییس سازمان سینمایی در حکمی محمدمهدی عسگرپور را به عنوان دبیر سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر منصوب کرد. البته میرکریمی همچنان یکی از اعضای شورای سیاست‌گذاری این دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر هست.

طبق اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی، حسین انتظامی، رئیس این سازمان در احکامی جداگانه اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر را منصوب کرد.

طی این احکام، ابوذر ابراهیمی ترکمان (رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی)، سیدروح الله حسینی، محمد حمیدی مقدم، علیرضا شجاع‌نوری، نادر طالب‌زاده، محمدمهدی عسگرپور، رائد فریدزاده، مصطفی کاظمی (مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران)، سیدرضا میرکریمی و سیدعباس موسوی (سخنگوی وزارت امور خارجه) به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری این دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر معرفی شدند.

حسین انتظامی همچنین از خدمات رضا میرکریمی قدردانی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین