کد خبر: ۶۱۴۸۰۱
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

ترامپ به جمهوری‌خواهان گفته نمی‌خواهد استیضاح در رزومه کاری‌اش باشد

وب سایت آکسیوس گزارش داد، رئیس جمهور آمریکا به صورت خصوصی به جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده نسبت به تاثیراستیضاح بر میراثی که از خود به جای می‌گذارد، نگران است.
ترامپ به جمهوری‌خواهان گفته نمی‌خواهد استیضاح در رزومه کاری‌اش باشد
آفتاب‌‌نیوز :

منبعی آگاه به وب‌سایت آکسیوس گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در تماسی تلفنی با جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان گفت: وجود استیضاح در رزومه کاری‌تان چیز بدی است.

دو منبع دیگر نیز این اظهارات را تایید کردند اما یکی از آنها گفت: به خاطر می‌آوریم که جمله دقیق ترامپ این بود"نمی‌خواهید که استیضاح در رزومه کاری‌تان باشد".

این منبع افزود: پس از این اظهارات ترامپ به کوین مک‌کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا اشاره کرد و گفت "اما قرار است کوین رئیس مجلس نمایندگان شود".

این در حالی است که کاخ سفید هنوز در این باره هیچ اظهار نظری نکرده است.

به دنبال افشای جزئیات تماس تلفنی ترامپ با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا دو هفته پیش رسما تحقیقات درباره استیضاح ترامپ را آغاز کردند.

بر اساس خلاصه‌ای که کاخ سفید از این تماس تلفنی منتشر کرد، ترامپ در جریان تماس تلفنی ۲۵ ژوئیه زلنسکی را تحت فشار قرار داده تا از جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و پسرش هانتر بایدن تحقیقاتی به عمل آورد.

ترامپ و متحدانش تلاش کرده‌اند تا این تحقیقات استیضاح را بی‌اعتبار کنند و این روند را یک "فریب" توصیف کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین