کد خبر: ۶۱۴۹۹۳
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

ماجرای زهر چشم خونبار از داماد +عکس

داماد 34 ساله ای که به خاطر اصابت گلوله های متعدد ساچمه ای از سلاح وینچستر زیر عمل های جراحی قرار گرفته است، در اولین دقایق وقوع این سانحه وحشتناک مدعی شد: خانواده عروس به سویش شلیک کرده اند!
آفتاب‌‌نیوز :

ماجرای این حادثه تلخ شب دوشنبه هنگامی رخ داد که جوان 34 ساله ای بدون توجه به اطرافش، خودروی 206 را در یکی از کوچه های تاریک بولوار ابوطالب مشهد پارک کرد اما به محض این که از خودرو پیاده شد ناگهان صدای شلیک گلوله های ساچمه ای، سکوت شب را شکست و فضای دلهره آوری ایجاد کرد. بخشی از گلوله های پراکنده در سروصورت و بازوی جوان مذکور جاخوش کرد و تعداد دیگری نیز به بدنه خودرو نشست!

در همین حال جوان مجروح سرنشینان پرایدی را دید که بعد از شلیک گلوله به سوی او، با سرعت سرسام آوری از محل گریختند. چند لحظه بعد شهروندان و رهگذران با مشاهده وضعیت وخیم راننده پژو که غرق در خون در کنار دیوار یک منزل مسکونی افتاده بود، بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفتند و ماجرای شلیک های خونبار را اطلاع دادند.

در پی اعلام این گزارش، بی درنگ نیروهای کلانتری شفا به سرپرستی سرگرد عمارلو (جانشین کلانتری) شبانه عازم بولوار ابوطالب شدند و به یاری مصدوم شتافتند. یکی از نیروهای انتظامی که در رشته پرستاری تحصیل کرده بود، با کمک دیگر همکارانش اقدامات اولیه درمانی را در حالی آغاز کرد که پیکر بی رمق راننده پژو همچنان غرق در خون بود! دقایقی بعد با هماهنگی نیروهای انتظامی، عوامل اورژانس 115 نیز به محل حادثه رسیدند و جوان مصدوم را به مرکز درمانی انتقال دادند اما کادر پزشکی با مشاهده وضع وخیم فرد مجروح بلافاصله او را به اتاق عمل بردند و این گونه وی مورد عمل های جراحی قرار گرفت به طوری که تاکنون چندین گلوله ساچمه ای از سروصورتش خارج شده است اما او همچنان تحت مداوا قرار دارد.

ماجرای زهر چشم خونبار از داماد +عکس

به دنبال وقوع شلیک های خونبار در بولوار ابوطالب، فرمانده انتظامی مشهد درباره علت و چگونگی این حادثه تاسف بار گفت: مصدوم حادثه با حضور به موقع نیروهای انتظامی و انجام اقدامات اولیه درمانی از مرگ نجات یافت اما هنوز برای روند امور درمانی در بیمارستان بستری است. سرهنگ عباس صارمی ساداتی افزود: همزمان با انتقال مصدوم به مرکز درمانی، تحقیقات گسترده شبانه پلیس با توجه به اهمیت موضوع با هماهنگی قاضی نعمتی (قاضی کشیک) آغاز شد چرا که جوان مجروح در همان لحظات اولیه وقوع این حادثه مدعی شده بود خانواده همسرش (پدر و دو برادرزنش) در تاریکی شب کمین کرده بودند که به طور غافلگیرانه و ناگهانی به سوی وی شلیک کرده و سوار بر یک دستگاه پراید از محل گریخته اند!

ماجرای زهر چشم خونبار از داماد +عکس

رئیس پلیس مشهد در ادامه گفت: جست‌وجوی نیروهای کلانتری شفا در محل وقوع جرم به کشف پوکه های سلاح وینچستر انجامید و تلاش برای دستگیری ضاربان با کسب مجوزهای قضایی درحالی ادامه یافت که جوان 34 ساله مجروح مدعی بود: هنوز چند ماه بیشتر از ازدواجش نمی گذرد که با خانواده عروس دچار اختلافات شدید خانوادگی شده اند و پرونده ای نیز در حال رسیدگی دارند! وی افزود: این کشمکش‌های خانوادگی به جایی رسید که طبق ادعای شاکی، خانواده عروس به قصد زهرچشم به سویش شلیک کرده اند!

سرهنگ صارمی ساداتی با اشاره به این که رصدهای اطلاعاتی پلیس برای شناسایی ضاربان به بولوار توس مشهد کشید، تصریح کرد: نیروهای انتظامی شبانه، محل سکونت متهمان به شلیک گلوله را شناسایی و پدر عروس را به همراه یکی از برادرانش دستگیر کردند اما برادر دیگر که یکی از متهمان این پرونده به شمار می رود در محل حضور نداشت!

به گفته فرمانده با تجربه مشهد، دو متهم 45 و 21 ساله درحالی با دستور قاضی شعبه 215 دادسرای عمومی وانقلاب در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفته اند که بررسی های بیشتر درباره نقش متهمان مورد ادعای شاکی در شلیک های خونبار، همچنان ادامه دارد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین