کد خبر: ۶۱۵۱۱۰
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴

نیروهای مسلح یمن: به هرگونه تجاوزی پاسخ مناسب می‌دهیم

سخنگوی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وابسته به انصارالله اعلام کرد که ادامه حملات هوایی ائتلاف متجاوز عربستان نشان می‌دهد که ائتلاف نیت واقعی برای تحقق صلح ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از سایت النشره، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به انصارالله گفت: ادامه حملات هوایی ائتلاف عربستان نشان می‌دهد که این ائتلاف نیت واقعی برای رسیدن به صلح ندارد. نیروهای ما به هرگونه تجاوزی در همان حجم و سطح پاسخ مناسب خواهند داد حتی اگر این حمله صرفا یک حمله هوایی باشد. سامانه دفاع هوایی ما با امکانات خود مقابل هرگونه حملات هوایی می‌ایستد.

وی گفت: هدف عملیات نظامی ما دفاع از مردم کشورمان است و اگر این هدف به روش مسالمت‌آمیز محقق شود این برای ما بهتر است. عملیات نصر من الله در مرحله اول و دوم در صدر قوی‌ترین، بزرگترین و گسترده‌ترین عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی بوده است. بیشتر عملیات نیروی پهپادی ما تأسیسات نظامی و حیاتی وابسته به دشمن سعودی را هدف قرار داد

یحیی سریع گفت: تعداد سربازان دشمن که در عملیات ما کشته شدند از هزار کشته ظرف دو ماه گذشته تجاوز کرده است و بیشترشان در عملیات نصر من الله کشته شدند. با هرگونه تشدید وضعیت نظامی مقابله به مثل خواهد شد. محاصره در رأس اقدامات متجاوزانه است و ما با آن به عنوان یک اقدام نظامی تعامل می‌کنیم و حق داریم که برای لغو محاصره هر اقدامی لازم باشد انجام دهیم.

سریع تأکید کرد که مجموع حملات ائتلاف عربستان بعد از اعلام طرح صلح انصارالله از ۳۰۰ حمله تجاوز کرده است که تعدادی از حملات تلفات انسانی داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین