کد خبر: ۶۱۵۴۱۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

ثروتمندان جهان در کدام شهرها زندگی می کنند؟

شهرهای آمریکا کماکان محبوب‌ترین مقصد ثروتمندان هستند.
آفتاب‌‌نیوز :

موسسه " ولث ایکس" در گزارش جدید ثروت خود اعلام کرد که ۱۸.۹ درصد از کل افرادی که ۳۰ میلیون دلار و بیشترثروت دارند در ۱۰ شهر جهان زندگی می کنند که از این ۱۰ شهر، ۶ شهر در آمریکا قرار دارند.

در ادامه با شهرهایی که بیشترین ساکنان ثروتمند در جهان را دارند آشنا می‌شوید:

ثروتمندان جهان در کدام شهرها زندگی می کنند؟

۱-نیویورک

در حال حاضر ۸۹۸۰ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در نیویورک زندگی می‌کنند که این رقم در مقایسه با سال قبل ۱.۳ درصد افزایش یافته است. نیویورک که همواره یکی از قطب‌های مالی و اقتصادی آمریکا و جهان بوده است به تنهایی محل زندگی ۱۱ درصد جمعیت ثروتمند آمریکا است.

۲- هنگ کنگ

این شهر که در سال قبل جای خود را به نیویورک داد، امسال نیز با کاهش تعداد ثروتمندان مواجه شده است. در حال حاضر ۸۹۵۰ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در هنگ کنگ زندگی می کنند که این رقم در مقایسه با سال قبل ۱۰.۶ درصد کاهش یافته است.

۳- توکیو

پایتخت ژاپن محل سکونت ۴۰ درصد کل ثروتمندان این کشور است. در حال حاضر ۷۰۹۰ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در این شهر زندگی می کنند که این رقم در مقایسه با سال قبل ۴.۵ درصد افزایش یافته است.

۴- لس آنجلس

در حال حاضر ۵۲۹۵ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در این شهر زندگی می‌کنند که این رقم در مقایسه با سال قبل ۰.۹ درصد افزایش یافته است.

۵- لندن

اولین مقصد ثروتمندان در اروپا که با وجود نگرانی‌ها نسبت به مساله برگزیت، هنوز یکی از جذاب‌ترین مقاصد ثروت محسوب می شود. در حال حاضر ۴۰۳۵ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در این شهر زندگی می کنند که این رقم در مقایسه با سال قبل ۵.۴ درصد افزایش یافته است.

۶- پاریس

با وجود آن که پاریس لقب پایتخت لوکس اروپا را یدک می کشد هنوز در تعداد ثروتمندان از لندن عقب است. در حال حاضر ۳۹۵۵ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در این شهر زندگی می کنند که این رقم در مقایسه با سال قبل ۰.۱ درصد افزایش یافته است.

۷- شیکاگو

در شهری که ۲۱ درصد جمعیت آن در فقر زندگی می کنند، شمار ثروتمندان نیز بسیار زیاد است به گونه ای که در حال حاضر ۳۳۵۰ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در این شهر زندگی می کنند که این رقم در مقایسه با سال قبل ۲.۹ درصد افزایش یافته است.

۸- سان فرانسیسکو

در حال حاضر ۲۹۲۵ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در این شهر زندگی می کنند که این رقم در مقایسه با سال قبل ۳.۷ درصد افزایش یافته است.

۹- واشنگتن دی سی

در حال حاضر ۲۷۸۵ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در این شهر زندگی می‌کنند که این رقم در مقایسه با سال قبل ۱.۸ درصد افزایش یافته است.

۱۰- دالاس

آخرین نماینده آمریکایی حاضر در جمع ۱۰ شهر برتر که در حال حاضر ۲۷۰۵ فرد دارای ۳۰ میلیون یا بیشتر ثروت در این شهر زندگی می کنند که این رقم در مقایسه با سال قبل ۲.۹ درصد افزایش یافته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین